پسر جوان که متهم است در یک باغ به دختری دانشجو تعرض کرده در جلسه دادگاه مدعی شد این دختر قصد اخاذی از او را دارد.

سایت شماره یک:

حدود سه ماه قبل دختر دانشجویی با مراجعه به پلیس شکایت کرد که مورد تعرض پسر جوانی قرار گرفتهاست. وی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: چند ماه قبل با پسر جوانی به نام بابک آشنا شدم و تصمیم داشتیم با هم ازدواج کنیم. ​

من کاملاً به او اعتماد داشتم به همین خاطر وقتی از من دعوت کرد تا همدیگر را در باغ یکی از دوستانش ببینیم قبول کردم و با او همراه شدم وقتی رسیدیم دوستش هم آنجا بود. نیم‌ساعت بعد بابک برای خرید تنقلات از باغ خارج شد و در همان لحظه دوستش من را به گوشه‌ای از باغ برد و بدون توجه به التماس‌هایم مورد تعرض قرار داد.

وقتی دختر جوان برای معاینه به پزشکی قانونی معرفی شد کارشناسان این سازمان در گزارشی موضوع آزار و اذیت را تأیید کردند. به این ترتیب متهم نیز شناسایی و دستگیر شد.

وقتی پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد در ابتدای این جلسه دختر جوان درخواست اشد مجازات کرد و گفت: این مرد حتی به دوستش هم رحم نکرد و با اینکه می‌دانست من و بابک قصد ازدواج داریم باز هم دست به خیانت زد. 

من آن روز خیلی التماس و خواهش کردم اما او هیچ توجهی به من نکرد و تنها به فکر مقاصد شیطانی‌اش بود. به همین خاطر درخواست اشد مجازات دارم.

پس از آن متهم به جایگاه رفت و ضمن رد اتهام تعرض به شاکی عنوان کرد: من به این دختر تعرض نکردم او با میل و خواست خودش این کار را کرد و زور و اجباری در کار نبود.

 ما پیش از آن با هم رابطه صمیمی و دوستانه‌ای داشتیم و محتوای پیامک‌هایمان این موضوع را اثبات می‌کند. حتی همه کسانی که در آن باغ حضور داشتند می‌توانند به نفع من شهادت دهند که من با اجبار رابطه برقرار نکردم و این دختر برای اخاذی از من اقدام به شکایت کرده است.

با ادعای متهم، قاضی دستور بررسی پیامک‌های رد و بدل شده میان متهم و شاکی را صادر کرد تا پس از آن و در جلسه‌ای دیگر به پرونده رسیدگی شود.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر