برودت هوا در روز شنبه و یکشنبه برخی از ادارات و مدارس در استان‌های کشور را تعطیل و یا غیر حضوری کرد.

سایت شماره یک:

با توجه به بارش برف و برودت هوا برخی از ادارات، مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های کشور  شنبه و یکشنبه بیست و چهارم و بیست و پنجم دی تعطیل و یا غیر حضوری شده است.

برف مدارس کرمانشاه را به تعطیلی کشاند

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه گفت : به علت بارش برف کلیه مقاطع تحصیلی آموزش وپرورش در ۹ شهرستان استان کرمانشاه در مقطع بعد از ظهر تعطیل شد.

  باتوجه به بارش برف هفته گذشته در برخی مناطق استان و کاهش شدید دما و برودت هوا و برای تامین سلامت دانش آموزان، کلاس‌های درس در برخی مناطق در روز شنبه ۲۴ دیماه ۱۴۰۱ در نوبت صبح با دو ساعت تاخیر و راس ساعت ۹صبح آغاز خواهد شد.

براساس این اطلاعیه آموزش حضوری تمامی مدارس سیرچ از توابع منطقه شهداد تعطیل هستند و مدارس منطقه شهداد نیز با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

فعالیت مدارس برخی مناطق استان فارس شنبه با تاخیر آغاز می‌شود

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد:در پی کاهش شدید دما و برودت هوا، شروع فعالیت کلاس های درس دانش اموزان برخی مناطق استان فارس در روز شنبه با تاخیرآغاز خواهد شد.

تعطیلی مدارس نوبت صبح برخی شهرستان‌های لرستان

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: پیش دبستانی‌ها و مدارس نوبت صبح شهرستان‌های الیگودرز، ازنا، سلسله، دلفان و بخش زز و ماهرو به علت سرما و یخ بندان فردا تعطیل است.

سرمای هوا مدارس استان زنجان را تعطیل کرد

فردا همه مدارس مقطع ابتدایی استان زنجان در دو شیفت صبح و عصر تعطیل خواهد بود و شروع کار اداه‌ها از ساعت ۹:۳۰ خواهد بود.

تعطیلی تمامی مدارس ابتدایی همدان در روز شنبه

 اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سراسر استان در روز شنبه ۲۴ دی‌ماه در نوبت صبح و بعد از ظهر خبر داد.

ادارات و مدارس مازندران فردا تعطیل است

در پی تداوم سرمای شدید و افزایش مصرف گاز و با هدف مدیریت مصرف، فعالیت ادارات استان به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی فردا به صورت دورکاری است و مدارس استان نیز غیرحضوری خواهند بود

سردی هوا برخی مدارس شهرکرد  را تعطیل کرد

فعالیت آموزشی تمامی کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد و مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

مدارس استان قزوین دو روز غیرحضوری شدند /شروع کار اداره‌ها با تاخیر

مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی استان قزوین شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه غیرحضوری خواهند بودو شروع ساعت کار اداره‌ها روز شنبه ۲۴ دی‌ماه از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

مدارس آذربایجان غربی شنبه ۲۴ دی مجازی شد

بر اساس تصمیم کارگروه سوخت آذربایجان غربی به علت برودت هوا و افت شدید دما مدارس استان غیرحضوری شد.

ادارات گلستان فردا و پس فردا دورکاری، مدارس غیرحضوری

استاندار گلستان گفت: فردا شنبه ۲۴ دی و پس فردا ۲۵ دی، ادارات گلستان دورکاری و مدارس غیرحضوری است.

فعالیت مدارس استان اردبیل غیرحضوری اعلام شد

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز، فعالیت آموزشی همه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر تمام نواحی و مناطق استان را برای شنبه ۲۴ دی ماه غیرحضوری اعلام کرد.

دورکاری اداره‌ها و مجازی شدن مراکز آموزشی اصفهان در روز شنبه

با هدف مدیریت مصرف گاز و پایداری شبکه گاز کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک ها در روز شنبه ۲۴ دی ماه به صورت دورکار و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

تمامی مقاطع تحصیلی آذربایجان‌شرقی  غیرحضوری است

 با توجه به برودت شدید هوا مدارس استان آذربایجان‌شرقی در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعدازظهر فردا به صورت «غیرحضوری» خواهد بود‌.

ساعت کار مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان و با توجه به میزان مصرف انرژی در شرایط کنونی، ساعت شروع فعالیت همه مدارس (از شنبه تا چهارشنبه)، مراکز آموزشی و ادارات آموزش و پرورش استان از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح است.

ادارات، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان سمنان شنبه تعطیل است

 تمامی ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌های دولتی، دانشگاه‌ها و بانک‌های استان سمنان (به غیر از شعب مرکزی) به‌ علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی برای مشترکان خانگی فردا (شنبه) تعطیل است.

تمامی ادارات و مدارس شهرستان زابل در روز شنبه تعطیل شد

با اشاره به کاهش محسوس دما، باد شدید و احتمال رگبار پراکنده تمامی مدارس ( تمامی مقاطع)، دانشگاه ها، بانک های حوزه سیستان در روز شنبه ۲۴ دی ماه تعطیل اعلام شد.

خراسان شمالی تا روز یکشنبه تعطیل شد

با دستور استاندار خراسان شمالی و با توجه به تداوم سرما و به منظور مدیریت مصرف گاز، تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مدارس تا روز یکشنبه تمدید شد.

تعطیلی همه مدارس خراسان رضوی در روز شنبه

معاون استاندار خراسان رضوی گفت :روز شنبه مصادف با ۲۴ دی ماه، تمام مدارس، ادارات و دستگاه های اجرایی دور کار و تعطیل شدند.

ادارات البرز روز شنبه تعطیل اعلام شد

استانداری البرزاعلام کرد: تمام ادارات و بانک‌های البرز (به جز شعب کشیک) روز شنبه ۲۴ دی ماه تعطیل است.

مدارس و دانشگاه‌های گیلان مجازی شد

قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان اعلام کرد: مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان طی روزهای شنبه و یکشنبه غیرحضوری برگزار می‌شود و ساعات کاری ادارات نیز کاهش می‌یابد.

 مدارس قم شنبه و یکشنبه مجازی شد

استانداری قم  اعلام کرد:  باتوجه به برودت هوا و به منظور کاهش مصرف انرژی، تمام مراکز آموزشی و مقاطع مختلف تحصیلی در استان قم در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی ماه به صورت غیر حضوری است.

تعطیلی ادارات و مدارس خراسان جنوبی در روزهای شنبه و یکشنبه

 تعطیلی ادارات، سازمان ها، نهادها، مدارس و مراکز آموزشی خراسان جنوبی تا روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تمدید شد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر