فال حافظ| فال حافظ با معنی

توصیه های امروز حافظ به شما

سایت شماره یک:

فـال حـافـظ امروز 25 دی متولدین فروردین

غزل شماره 432 دیوان حافظ : مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی

تعبیر غزل شماره 432 حافظ در فال شما :

همه چیز در گروی داشتن ثروت و مادیات نیست بلکه باید به معنویات نیز توجه داشته باشید. به کسی دلبسته اید که به اشارت های شما بی توجهی می کند.

نگران هستید و به نظر می رسد گره کور به امورتان زده شده و حریفان از شما پیش گرفته اند اما منتظر بهتر شدن اوضاع هستید و همچنان با امید جلو می روید.

فـال حـافـظ امروز 25 دی متولدین اردیبهشت

غزل شماره 411 دیوان حافظ : تاب بنفشه می دهد طره مشک سای تو

تعبیر غزل شماره 411 حافظ در فال شما :

مدتی است در خودتان فرو رفته و به دیگران بی محلی می کنید، این کار باعث آزار دل و رنجش اطرافیان شده، دست از این کار بردارید

زمان توکل و یاری گرفتن از خداوند است. برای رسیدن به موفقیت تلاش کنید. با استعانت از پروردگار متعال و کمک دیگران به زودی به خواسته های دل خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 25 دی متولدین خرداد

غزل شماره 218 دیوان حافظ : در ازل هر کو به فیض دولت ارزانی بود

تعبیر غزل شماره 218 حافظ در فال شما :

دودلی و تردید را از دل خود پاک کنید، در انتخاب دوستان و هم صحبت دقت کنید و با افراد بددل و بدذات رفت و آمد نکنید که شما را به بیراهه می کشانند. از جاده تعادل و میانه روی خارج نشوید.

آمال و آرزوهای بعید و دست نیافتنی فقط باعث دردسر شما می شود و نتیجه خوبی برای شما ندارد. برای برآورده شدن نیت دل، به خداوند توکل کنید و با تلاش و اراده قوی دست به کار شوید.

 

فـال حـافـظ امروز 25 دی متولدین تیر

غزل شماره 451 دیوان حافظ : خوش کرد یاوری فلکت روز داوری

تعبیر غزل شماره 451 حافظ در فال شما :

برای حل مشکلات و رفع موانعی که بر سر راه تان وجود دارد از عقل و درایت خود کمک بگیرید تا به راحتی از پس آن ها برآیید. از کینه و دشمنی کردن برحذر باشید و قناعت پیشه کنید تا دست نیاز به سوی هر ناکسی دراز نکنید.

در روزهای خوشی و کامیابی خداوند را فراموش نکنید و بندگان خدا را یاری دهید. در راه رسیدن به اهداف تنها به خداوند توکل داشته و به عقل و اراده خود متکی باشید.

فـال حـافـظ امروز 25 دی متولدین مرداد

غزل شماره 220 دیوان حافظ : از دیده خون دل همه بر روی ما رود

تعبیر غزل شماره 220 حافظ در فال شما :

گویی کسی صدای شما را نمی شنود، درد دل های فراوانی در دل شما هست که به هیچکس نمی توانید بگویید، حتی معشوق هم از شما روی برگردانده و این بی توجهی اطرافیان باعث رنجش شما شده است.

نیتی در دل دارید که به یاری خداوند و با توکل بر او عملی خواهد شد و شما به سرمنزل مقصود خواهید رسید. انسان خوبی هستید و دل پاک و صیقلی دارید. اگر با وجود تلاش و صبوری هنوز به مراد دل نرسیدید تنها دلیل آن مصلحت خداوند بوده است.

فـال حـافـظ امروز 25 دی متولدین شهریور

غزل شماره 100 دیوان حافظ : دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد

تعبیر غزل شماره 100 حافظ در فال شما :

به تازگی برای انجام کاری برنامه ریزی کرده اید و قصد آغاز آن را دارید، توکل لازمه ی موفقیت در هر چیزی است، به خداوند توکل کنید و قدم در مسیر بگذارید که خیر شما در آن است و عاقبت خوبی به همراه خواهد داشت.

چقدر خودتان را برای مسائل مالی و دنیوی عذاب می دهید و غصه می خورید؟! غم و غصه را کنار گذاشته و خوشحال باشید که به زودی هم مقام بالا و هم ثروت کلانی به دست خواهید آورد.

از نصیحت های اطرافیان دلسوز، دلگیر نشوید که خیر شما را می خواهند. از این انتقادات برای پیشرفت در کار و زندگی استفاده کنید.

فـال حـافـظ امروز 25 دی متولدین مهر

غزل شماره 8 دیوان حافظ : ساقیا برخیز و درده جام را

تعبیر غزل شماره 8 حافظ در فال شما :

ناامید نباشید و با عزمی راسخ دوباره از جای برخیزید و به تلاش خود ادامه دهید. با تنبلی به هیچ موفقیتی دست پیدا نمی کنید. نگران مسائل مالی و دنیوی نباشید، این جهان گذرا است و این روزهای سخت به زودی تمام خواهند شد پس شاد باشید و غم گذشته و آینده را نخورید.

با صبر و آرامش به آرزو و معشوق خود خواهید رسید و دنیا زیبایی های خود را به شما نشان خواهد داد. هرکسی قابل اعتماد نیست، اسرار درون خود را نزد هر کس فاش نکنید چون ممکن است پشیمان شوید.

فـال حـافـظ امروز 25 دی متولدین آبان

غزل شماره 248 دیوان حافظ : ای صبا نکهتی از کوی فلانی به من آر

تعبیر غزل شماره 248 حافظ در فال شما :

مدتی است غمگین و اندهگین هستید و انتظار یار جان تان را به لب رسانده است. اگرچه دوری از معشوق سخت است اما صبوری کنید که به زودی غم فراق پایان پیدا می کند و انتظار تمام می شود. همه غم و غصه ها به شادی تبدیل خواهد شد.

دوراهی شما را سرگردان کرده و نمی دانید چه تصمیمی بگیرید، احساس پیری باعث اندوه شما شده زیرا خودتان را از خوشی ها محروم کرده اید، امید خود را از دست ندهید زیرا هرچه مال شما باشد به شما برگردانده می شود.

فـال حـافـظ امروز 25 دی متولدین آذر

غزل شماره 349 دیوان حافظ : دوش سودای رخش گفتم ز سر بیرون کنم

تعبیر غزل شماره 349 حافظ در فال شما :

به تازگی کار جدیدی را شروع کرده اید که نباید آن را نیمه تمام رها کنید. از ناکامی ها و رنج هایی که در مسیر زندگی پیش می آید ناامید نشوید.

برای موفقیت در هر کاری باید با ریزبینی نقاط ضعف خود را پیدا کرده و برای رفع آن ها بکوشید. زندگی پستی بلندی های فراوانی دارد، از شکست ها ناراحت نشوید و به خداوند توکل داشته باشید.

 

فال حافظ امروز 25 دی متولدین دی

غزل شماره 375 دیوان حافظ : صوفی بیا که خرقه سالوس برکشیم

تعبیر غزل شماره 375 حافظ در فال شما :

همواره به یاد پروردگار باشید و از عبادت و دعا دست برندارید، از گناه دوری کنید و پول پرستی را کنار بگذارید که همه مشکلات دنیا با مادیات حل نخواهد شد.

از روزی بترسید که به آخر راه رسیده و توشه ای برای آخرت خود فراهم نکرده باشید. از دنیا لذت ببرید اما نه لذت های آلوده به هوا و هوس و گناه و بکوشید در تقوا و ایمان از دیگران پیشی بگیرید.

فـال حـافـظ امروز 25 دی متولدین بهمن

غزل شماره 193 دیوان حافظ : در نظربازی ما بی خبران حیرانند

تعبیر غزل شماره 193 حافظ در فال شما :

نگرانی را از خود دور کنید، شما همه تلاش خود را به کار برده اید، به زودی جواب را دریافت می کنید و از سرگردانی خلاص می شوید. به زودی قرار داد یا پیمانی خواهید بست و امانتی به دست شما سپرده می شود که باید خوب از آن مراقبت کنید.

مشغول انجام کاری هستید، از دروغ و دورویی برحذر باشید که سرانجام خوبی برای شما نخواهد داشت و دچار هجران می شوید. با خواندن قرآن از دسیسه های شیطان در امان می مانید.

فـال حـافـظ امروز 25 دی متولدین اسفند

غزل شماره 385 دیوان حافظ : یا رب آن آهوی مشکین به ختن بازرسان

تعبیر غزل شماره 385 حافظ در فال شما :

فراق یار آتش به جان شما انداخته و در آرزوی رسیدن به او می سوزید. انشالله این روزهای سخت به زودی تمام می شود و به وصال محبوب خواهید رسید.

نگرانی به دل راه ندهید و با وجود سختی ها و موانعی که بر سر راه دارید، همچنان با امید به تلاش خود ادامه دهید و پشتکار داشته باشید که به اهداف خود دست پیدا خواهید کرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر