یارانه

انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده درباره اختصاص یارانه چادر و حجاب توضیحاتی را ارائه کرد.

سایت شماره یک:

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اعلام کرد: طرح یارانه چادر و حجاب از گروه های مردمی دریافت شده و در دست بررسی است.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشستی صمیمی با اقشار مختلف زنان در یزد به گفتگو نشست و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات آنان تاکید کرد: طرح یارانه چادر و پوشش اسلامی مثل بسیاری از طرح های دیگر مردمی دریافت شده و در دست بررسی است و هیچ مصوبه ای ندارد.

انسیه خزعلی در پاسخ به گلایه مندی از قیمت پوشاک اسلامی و چادر و درخواست یکی از بانوان برای حمایت از حجاب اسلامی و طرح یارانه چادر اظهار نمود: قبلاً هم در پاسخ به مکالمه تلفنی یکی از شهروندان که پیشنهاد طرحی برای حمایت از چادر داشت، عرض کردم طرح کالای فرهنگی دانستن پوشش حجاب و چادر و اعطای یارانه به آن از گروههای مردمی دریافت شده و در دست بررسی است و البته هیچ مصوبه ای ندارد.

او تاکید کرد: این امر طبیعتاً باید مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و صاحبنظران اعلام نظر کنند ولی شخصاً معتقد هستم که باید از همه تولیدی هایی که لباس استاندارد و مطابق هنجارهای ملی تولید می کنند، حمایت شود و ایجاد یارانه جز در موارد استثنا به نفع روال صحیح و قانونی جامعه نیست.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: موضوع لباس و پوشش مناسب طبق گفته بانوی عضو کابینه آیت الله رئیسی، هم در شوراهای فرهنگی و هم در دولت مورد توجه بوده و طرحی در دست است که چادر به عنوان کالای فرهنگی شناخته شده و به آن یارانه تعلق گیرد تا پوشش مناسب با قیمت مناسب در اختیار افراد قرار داده شود.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر