فال حافظ| فال حافظ با معنی

فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد

سایت شماره یک:

فـال حـافـظ امروز 29 دی متولدین فروردین

غزل شماره 133 دیوان حافظ : صوفی نهاد دام و سر حقه باز کرد

تعبیر غزل شماره 133 حافظ در فال شما :

با فرد حیله گر و شیادی آشنا شده اید که قصد دوستی و از راه به در کردن شما را دارد، بهتر است از همین جا راه خود را از او جدا کنید که فریب و حیله عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت. از شر وسوسه های شیطان به خداوند پناه ببرید.

از بیان حقیقت نترسید و به خداوند توکل کنید. به خانواده بیشتر توجه کرده و عشق و مهربانی خود را نثار آن ها کنید تا آرامشی که دنبالش هستید را به دست آورید.

فـال حـافـظ امروز29 دی متولدین اردیبهشت

غزل شماره 461 دیوان حافظ : کتبت قصه شوقی و مدمعی باکی

تعبیر غزل شماره 461 حافظ در فال شما :

بدخواهان به شما تهمت زده اند و بر علیه شما توطئه چینی کرده اند. اما نگران نباشید که دست آن ها رو می شود و به زودی با اتفاقی غیرمنتظره همه چیز تغییر می کند.

هوشیار و زیرک باشید تا به اهداف خود برسید. به زودی با کسی ملاقات خواهید کرد که روحیه شما را عوض کرده و غم و غصه ها تمام می شود.

فـال حـافـظ امروز29 دی متولدین خرداد

غزل شماره 430 دیوان حافظ : به صوت بلبل و قمری اگر ننوشی می

تعبیر غزل شماره 430 حافظ در فال شما :

روزهای عمر می گذرد، نه خوشی ها باقی خواهد ماند و نه سختی ها. به لذت های زودگذر دنیا دل نبندید که هیچ چیز دائمی نیست. برای آرزوهای غیرممکن وقت خود را هدر ندهید.

به لطف و رحمت پروردگار ایمان داشته و به او توکل کنید. قناعت پیشه باشید و شک نکنید که هر اتفاقی که رخ دهد حتما حکمتی داشته و خیری در آن نهفته است.

فـال حـافـظ امروز 29 دی متولدین تیر

غزل شماره 162 دیوان حافظ : خوش آمد گل وز آن خوشتر نباشد

تعبیر غزل شماره 162 حافظ در فال شما :

اندوهگین نباشید که این دنیا ارزش غم و غصه خوردن ندارد. روزهای جوانی یکی پس از دیگری می گذرند و اگر قدر آن را ندانید در آینده حسرت این روزها را خواهید خورد. نذر خود را ادا کنید. ارزش خود را پایین نیاورید.

کمک به افراد تنگدست و انفاق کردن در راه خدا باعث افزایش عمر شما خواهد شد. امیدتان به خدا باشد و با یاد خدا باطن خود را جلا دهید. برای داشتن آینده نیکو تلاش و اراده قوی لازم است.

فـال حـافـظ امروز 29 دی متولدین مرداد

غزل شماره 27 دیوان حافظ : در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست

تعبیر غزل شماره 27 حافظ در فال شما :

مدتی است در خواب غفلت به سر برده و از دنیا و زندگی ناامید و دلزده شده اید. اگرچه به نظر می رسد برای رسیدن به مقصود راه پر پیچ و خمی در پیش دارید و تلاش زیادی لازم است تا به هدف خود برسید، اما ناامیدی هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. با توکل به خداوند و یاد او از جای برخاسته و به راهتان ادامه دهید.

کاری که به دنبال انجامش هستید نتایج خوبی به همراه خواهد داشت، در طول مسیر از تجربه و کمک اطرافیان دلسوز استفاده کنید. مشکلات حل خواهد شد و روزهای خوش از راه خواهد رسید.

فـال حـافـظ امروز 29 دی متولدین شهریور

غزل شماره 205 دیوان حافظ : تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود

تعبیر غزل شماره 205 حافظ در فال شما :

کسی از آینده خبر ندارد اما راز زندگی در تیزهوشی و درایت است، هر انسانی می تواند با عقل و صبر و شکیبایی به موفقیت برسد. ناامید نباشید، از تردید و دودلی دست بردارید.

به خداوند توکل کنید و از عجله کردن پرهیز کنید که برای رسیدن به مقصود باید پله پله جلو رفت. اگرچه از یکنواختی زندگی خسته شده اید اما امیدوار باشید که با تلاش و کوشش می توانید بهترین زندگی را بسازید.

فـال حـافـظ امروز 29 دی متولدین مهر

غزل شماره 141 دیوان حافظ : دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد

تعبیر غزل شماره 141 حافظ در فال شما :

از شکست خوردن ناامید نشوید، زیرا وقتی با وجود تلاش و توکل به خداوند، در کاری موفق نمی شوید حتما خیر و صلاحی در آن بوده که شما از آن آگاه نیستید. صبوری پیشه کنید.

به تازگی دوست شما در حق شما کم لطفی کرده اما بدانید او در مورد این مسئله مقصر نبوده، فردی سعی می کند بین شما جدایی بیندازد، مراقب باشید تا ضربه های او کارساز نباشد.

از یاد خداوند غافل نشوید و به او توکل کنید تا تحمل سختی و شکست راحت تر شود. از تجربه فرد با تجربه و آگاه استفاده کنید.

فـال حـافـظ امروز 29 دی متولدین آبان

غزل شماره 49 دیوان حافظ : روضه خلد برین خلوت درویشان است

تعبیر غزل شماره 49 حافظ در فال شما :

ظاهر دنیا بسیار فریب دهنده است، مراقب باشید دلبسته مال دنیا نشده و دل و ایمان تان را نفروشید. از رویاهای واهی و آرزوهای دور و دراز دست بکشید.

آینده روشنی در انتظار شماست و پیروزی بزرگی به دست خواهید آورد که برکت و رونق را به زندگی تان سرازیر می کند، قناعت پیشه کنید تا از سختی و درد در امان باشید.

عده ای نسبت به شما حسادت کرده و باعث رنجش شما می شوند. از غرور و خودخواهی برحذر باشید، در همه حال به یاد خداوند بوده و به ذات وجودش توکل کنید.

فـال حـافـظ امروز 29 دی متولدین آذر

غزل شماره 208 دیوان حافظ : خستگان را چو طلب باشد و قوت نبود

تعبیر غزل شماره 208 حافظ در فال شما :

هر دردی درمانی دارد، از افراد دو رو دوری کنید و به ظاهر افراد اعتماد نکنید. با ایمان به خداوند و همت عالی می توانید بر سختی ها غلبه کرده و موفق شوید. اگرچه ممکن است ظاهر مغروری داشته باشید اما در باطن اینگونه نیستید.

از خداوند روحیه قوی بخواهید و تنها به او تکیه کنید نه به خلق خدا. به کسی ظلم نکنید که قلبتان تیره می شود.

 

فال حافظ امروز 29 دی متولدین دی

غزل شماره 405 دیوان حافظ : به جان پیر خرابات و حق صحبت او

تعبیر غزل شماره 405 حافظ در فال شما :

غم به دل راه ندهید و نگران نباشید که به زودی مشکلات حل شده و به مراد دل خواهید رسید. روزهای خوش در راه است و غصه ها به پایان می رسد.

از غرور و کبر دوری کنید و به ضعف های خود توجه داشته باشید و برای رسیدن به هدف راه های جدید را امتحان کنید، انشالله به یاری خداوند و توکل بر او به اهداف خود دست پیدا می کنید.

فـال حـافـظ امروز 29 دی متولدین بهمن

غزل شماره 129 دیوان حافظ : اگر نه باده غم دل ز یاد ما ببرد

تعبیر غزل شماره 129 حافظ در فال شما :

دچار غم و اندوه فراوانی شده اید و اتفاق ناگواری باعث شده شب و روزتان در فکر حل مشکل باشید اما گویا هیچ امیدی به خارج شدن از این وضعیت نیست. امید خود را از دست ندهید حتی در بدترین شرایط.

به پروردگار توکل کنید که به زودی لطف و رحمت او شامل حال شما می شود و مشکل لاینحل به راحتی و در کمال تعجب حل خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 29 دی متولدین اسفند

غزل شماره 335 دیوان حافظ : در خرابات مغان گر گذر افتد بازم

تعبیر غزل شماره 335 حافظ در فال شما :

بسیار غمگین و اندوهگین هستید و دوست قابل اعتماد و رفیق شفیق پیدا نمی کنید تا با او درد دل کرده و خود را خالی کنید به همین دلیل افسرده شده اید.

از ناامیدی و خودخوری دست کشیده و به توانایی های خود اعتماد کنید. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و با ایمان به هدف به تلاش و کوشش خود ادامه دهید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر