مهدی سلوکی بازیگر تلویزیون گفت: حدود پنج سال به دلایل نامعلوم و ناخواسته شرایط فعالیت برای من مهیا نبود و با اینکه خودم خیلی سعی کردم که به دنیای بازیگری برگردم اما نشد.

سایت شماره یک:

مهدی سلوکی درباره اینکه چرا پس از اجرای موفق برنامه نیم رخ از دنیای اجرای تلویزیونی فاصله گرفته، گفت: کلا اجرای تلویزیونی کار سختی است و نیازمند اطلاعات به روز است. ضمن اینکه این روزها اجرای تلویزیونی با دهه هشتاد کاملا فرق کرده است. ان زمان اجراها شبیهبازیگری بود و باید پلاتوها را حفظ می کردیم و بعد جلوی دوربین می رفتیم.

وی با بیان اینکه مجری گری از بازیگری سخت‌تر است، اظهار کرد: در اجرای برنامه های زنده تلویزیونی خصوصا اگر زنده باشد به فن بیان، تمرکز و آمادگی ذهنی بالایی نیاز دارد.

بازیگر سریال نرگس درباره حال و هوای این سریال پر مخاطب دهه هشتاد افزود: سریال نرگس جزو اولین سریال های نود شبی در حوزه اجتماعی و ملودرام بود. ضمن اینکه تا آن زمان سریالی که محور اصلی قصه چند جوان باشند، ساخته نشده بود.

سلوکی در پاسخ به این سوال که بعد از شنیدن خبر درگذشت ناگهانی خانم گلدره چه اتفاقی افتاد، ادامه داد: حادثه ای که برای خانم گلدره افتاد و پس از آن خبر درگذشت ایشان واقعا ناگهانی و غیر باور برای اعضای گروه بود. با تغییر بازیگر و جایگزینی خانم اسکندری مجبور بودیم که برخی سکانس ها را دوباره تکرار کنیم. روزهای اول حس و حال مناسبی برای ضبط سکانس ها نداشتیم و قطعا خاطر مخاطبان هم از این اتفاق مکدر شده بود.

سلوکی درباره کم کاری اش بعد از سریال نرگس توضیح داد: حدود پنج سال به دلایل نامعلوم و ناخواسته شرایط فعالیت برای من مهیا نبود و با اینکه خودم خیلی سعی کردم که به دنیای بازیگری برگردم اما نشد. بعد از این فاصله مجبور شدم از نقش های کوتاه شروع کنم تا بالاخره صلاح دیدند که اجازه فعالیت داشته باشم.

سلوکی در ادامه به رمز و راز بی حاشیه بودنش اشاره و تصریح کرد: علاقه بسیار زیادم به حرفه بازیگری و انگیزه ای که داشتم باعث شد بیشترین انرژی را برای بازیگری بگذارم و ناخواسته از بسیاری حواشی معمول دور شدم.

بازیگر سریال پنج کیلومتر تا بهشت با تاکید بر اینکه این سریال سکوی پرتابی برای ورود مجدد به فعالیت حرفه ای بود، گفت: بازی در پنج کیلومتر تا بهشت علاقه من به حرفه بازیگری و توانایی ام برای ایفای نقش ها به مخاطب و کارگردان ها بود. میزان این علاقه به حدی بود که همه شرط های آقای افخمی را پذیرفتم و دربرهه ای که مجبور شدیم روزی 20 ساعت فیلمبرداری داشته باشیم، باز هم گلایه ای نداشتم.

سلوکی درباره سریال پرمخاطب ستایش و اینکه کدام فصل از این سریال را بیشتر دوست دارد، بیان کرد: علاوه بر اینکه فصل سوم را عاشقانه دوست داشتم از ستایش یک هم راضی بودم. قصه فصل سوم و ارتباط پدربزگ با نوه اش به شکلی برایم جذاب بود  که خاطرات شیرینم را با پدربزرگ خودم زنده می کرد.

مهدی سلوکی

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: قصه ستایش یک قصه ایرانی و بسیار واقعی و دلنشین بود. فضای سادگی که در ستایش وجود داشت باعث شد که اغلب مردم از این سریال خوششان بیاید.

سلوکی در پاسخ به پرسشی درباره امکان ساخت فصل چهارم سریال ستایش افزود: قصه ستایش دیگر کِشش ساخت یک فصل دیگر را ندارد چرا که تکلیف همه شخصیت ها مشخص شده ولی مردم چون خیلی ستایش را دوست داشتند بازهم علاقه دارند که ادامه پیدا کند.

سلوکی درباره سریال شاهرگ که این روزها از شبکه دو سیما پخش می شد اذعان کرد: نقشی که در سرایل شاهرگ داشتم برایم تازگی داشت و از نقش هایی بود که تابه حال تجربه نکرده بودم.

این بازیگر درباره ساخت این سریال در شرایط بیماری کرونا در پایان گفت: تنها نکته منفی همین بود که به خاطر کرونا هم وقفه ای در طول ساخت سریال ایجاد شد و هم اینکه با رعایت همه پروتکل ها بازهم استرس زیادی در روزهای فیلمبرداری تحمل کردیم. ضمن اینکه با توجه به زمان فیلمبرداری و خفظ راکوردها مجبور بودیم که در گرمای تابستان، لباس زمستانی بپوشیم که شرایط را برای بازیگران بسیار سخت می کرد.

 برنامه «عید همدلی» با طراحی و کارگردانی وحید سعیدی و سردبیری احمد رنجبر محصول گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی بود که به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر، با اجرای باربد بابایی با هدف حمایت از پویش میلیونی اطعام عید غدیر پخش شد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر