قتل

متهم درباره قتل همسایه‌اش گفت: جای پارک خودروهای من و مقتول در پارکینگ کنار یکدیگر بود. از مدتی قبل ما با یکدیگر دچار اختلاف شده بودیم. ماشین او کوئیک بود و ماشین من پراید. او خیلی روی ماشینش حساس بود و می‌گفت که من چند مرتبه موقع پارک کردن ماشینم به‌خودروی او آسیب زده‌ام.

سایت شماره یک:

اختلاف ۲همسایه با یکدیگر بر سر جای پارک خودرو که از مدت‌ها قبل شروع شده بود عاقبت تلخی داشت و موجب قتل یکی از آنها به‌دست دیگری شد.

ساعت ۷:۳۰صبح دیروز (شنبه) به مأموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا خبر رسید که جسد مردی که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده در پارکینگ خانه‌اش کشف شده است. دقایقی بعد مأموران خود را به محل کشف جسد رسانده و ضمن حفظ صحنه، ماجرا را به محمد وهابی، بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی گزارش کردند و به این ترتیب با حضور بازپرس جنایی و کارشناسان بررسی صحنه جرم تحقیقات در این‌باره آغاز شد.

مقتول مردی جوان و از ساکنان همان ساختمان بود که بر اثر اصابت 7تا 10ضربه چاقو به قتل رسیده بود. تحقیقات درباره او نشان می‌داد که از مدتی قبل از همسرش جدا شده و به تنهایی در آنجا زندگی می‌کرد. همچنین بررسی‌ها نشان می‌داد که وی از مدت‌ها قبل با یکی از همسایه‌ها بر سر پارک خودرو دچار اختلاف شده و چند مرتبه نیز این اختلاف به کشمکش و درگیری تبدیل شده بود. در این شرایط تنها مظنون این جنایت همین همسایه به‌نظر می‌رسید که پس از قتل نیز یکباره ناپدید شده بود.

درحالی‌که کارآگاهان جنایی در حال بررسی زوایای مختلف این پرونده بودند تنها مظنون به محل حادثه برگشت و به قتل همسایه‌اش اعتراف کرد. او درباره آنچه بین او و مقتول اتفاق افتاده بود گفت: جای پارک خودروهای من و مقتول در پارکینگ کنار یکدیگر بود. از مدتی قبل ما با یکدیگر دچار اختلاف شده بودیم. ماشین او کوئیک بود و ماشین من پراید. او خیلی روی ماشینش حساس بود و می‌گفت که من چند مرتبه موقع پارک کردن ماشینم به‌خودروی او آسیب زده‌ام. درحالی‌که اینطور نبود و من هنگام پارک کردن احتیاط زیادی می‌کردم و هیچ وقت به‌خودروی او آسیب نزده بودم.

متهم به قتل ادامه داد: ساعت 5:30صبح امروز (روز حادثه) به پارکینگ آمدم تا با خودرو به محل کارم بروم. از قضا او هم در پارکینگ و کنار خودرواش بود. همین که من را دید شروع به بد و بیراه گفتن کرد و به خاطر حرف‌هایی که زد با یکدیگر درگیر شدیم. آن زمان هیچ‌کدام از همسایه‌ها در آنجا نبود و با ادامه یافتن دعوا او یک چاقو به‌دست گرفت و به طرفم حمله کرد. من هم که خیلی عصبانی شده بودم چاقو را از دستش گرفتم و ناخواسته به او ضربه زدم.

متهم در ادامه گفت:‌ من 2فرزند دارم و دنبال دردسر نبوده و نیستم. این درگیری را هم او شروع کرد و من به خاطر مسئله پیش‌ پاافتاده‌ای مثل پارک‌کردن خودرو قصد آسیب زدن به او را نداشتم و ناخواسته مرتکب قتل شدم. براساس این گزارش، به‌دنبال اعترافات اولیه متهم، او با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر