مرکز مدیریت راههای کشور امروز 10 فروردین آخرین وضعیت راهها را در جاده‌های پرتردد کشور اعلام کرد.

سایت شماره یک:

آخرین وضعیت راه ها امروز10 فروردین 1402 اعلام شد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی، وضعیت ترافیک در محورهای منتهی به این استان در جاده کندوان، آزادراه تهران شمال و هراز را در حال حاضر سنگین اعلام کرد.

 فعلا هیچ محوری مسدود نیست

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه امروز شاهد ترافیک روان در جاده‌های کشور هستیم، اعلام کرد که در حال حاضر آزاد راه تهران شمال، جاده چالوس و جاده هراز باز هستند و فعلا هیچ محوری مسدود نیست.

سرهنگ احمد شیرانی، در تشریح آخرین وضعیت جاده‌های مواصلاتی کشور اظهار کرد: امروز ترافیک روان‌تری را در جاده‌ها شاهد هستیم. در حال حاضر جاده چالوس، آزاد راه تهران شمال و جاده هراز باز است و فعلا در هیچ محوری محدودیت نداریم.

این گزارش می‌افزاید: محور هراز دارای بارش پراکنده برف و باران و محورهای چالوس و فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال دارای بارش باران و آزادراه قزوین- رشت فاقد مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، اکنون بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های تهران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و فارس و همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های خوزستان، قزوین، کرمانشاه،گیلان، البرز، مازندران و یزد گزارش شده است.

محورهای مسدود

برپایه این گزارش، محور قدیم خرم آباد- پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد- پل زال و محور خرم آباد- کوهدشت انجام می‌شود.

همچنین محورهای لاسم – ارجمند، وازک – بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، محور جدید هشتگرد – طالقان، گنجنامه – تویسرکان و پونل – خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

منبع: ایرنا

تگ های مرتبط

ارسال نظر