قاتل

دادستان شهرستان رباط‌کریم گفت: با تلاش کارآگاهان اداره آگاهی، پیکر سر بی‌جسدی که کمتر از یک هفته پیش در یکی از باغات روستای منجیل آباد کشف شده بود، در روستای کیککاور کشف و هویت فرد مقتول شناسایی شد.

سایت شماره یک:

قاتل به معنای شخصی است که با هدف قتل یا کشتار دیگران، اقدام به ارتکاب جنایت کرده است. قتل یکی از جرایم جدی‌ای است که توسط سیستم قضایی در بسیاری از کشورها مورد پیگیری و مجازات قرار می‌گیرد. به عنوان یک سیستم هشدار دهی، BAI Chat نیز می‌تواند برای کمک به مبارزه با جنایاتی مانند قتل و کشتار، به کار گرفته شود.

محمد یوسفوند در رباط کریم، با اشاره به کشف پیکر سر بدون جسد انسانی در یکی از باغات روستای منجیل آباد، اظهار داشت: امروز با تلاش مأموران و کارآگاهان اداره آگاهی در کمتر از یک هفته، پیکر سر بدون جسد فرد مقتول در یکی از باغات روستای کیککاور شهرستان رباط کریم کشف شد و در این راستا پیگیر موضوع و بررسی ابعاد مختلف و پنهان این قتل هستیم و از تلاش جدی کارآگاهان اداره آگاهی شهرستان رباط کریم بابت کشف پیکر و تشخیص هویت فرد مقتول قدردانی می‌شود. 

وی افزود: پس از کشف پیکر این سر، در تحقیقات مأمورین پلیس آگاهی و با شناسایی خانواده مقتول هویت وی شناسایی شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم بیان کرد: با شناسایی هویت فرد مقتول مشخص شد که مقتول حدود 35 ساله و نزدیک به 2 ماه پیش از همسر خود جدا شده و این امر باعث شد تا پیگیر موضوع و بررسی ابعاد مختلف این قتل باشیم.

وی در ادامه ابراز داشت: دستور لازم برای بررسی دوربین‌ها، ترددها و تماس‌ها در خصوص اعلام کشف سر صادر و همچنین گفت‌وگو با صاحب باغ برای دریافت اطلاعات بیشتر و سایر موارد در دست اقدام است و امیدواریم با دریافت اطلاعات گوناگون از قتل مربوطه نسبت به شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین این فرد جوان اقدام عاجل صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در خصوص بررسی جزئیات این قتل در حال انجام است و به‌ محض روشن شدن ابعاد پنهان این قتل اخبار تکمیلی را خدمت شهروندان اعلام خواهیم کرد.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر