مارال فرجاد | مارال فرجاد مجارستان | مارال فرجاد در اروپا

مارال فرجاد، بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است در مجارستان ساکن شده، نمایی از خانه لاکچری اش را در این کشور لو داده است.

سایت شماره یک:

 مارال فرجاد بازیگر ایرانی ( زادهٔ 16 مرداد ۱۳۶۱) در تهران است. مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد و خواهر مونا فرجاد بازیگر ایرانی می باشد. مارال فرجاد اصالتا اهل مرند و ترک زبان می باشند. مارال فرجاد چندی پیش مادر خود را از دست داد. مارال فرجاد از مدتی پیش به علت بیماری سرطان خود در بوداپست زندگی می کند. تصویر مارال فرجاد را در مجارستان مشاهده میفرمائید.

 

29 اردیبهشت سال قبل بود که مارال فرجاد در گفتگو با رسانه های مجارستان رسما اعلام کرد که بر سرطان غلبه کرده است.

این در حالی است که مارال فرجاد تا پیش از آن هر گونه بیماری را انکار می کرد. اما او گفت که در مجارستان درمان اش را شروع کرده و بیماری را شکست داده است.

مارال فرجاد که پس از درمان هم در این کشور ساکن شد، اخیرا خبر داد که پدرش نیز در مجارستان به او پیوسته است.

او به تازگی هم نمایی جالب از خانه آنچنانی اش در مجارستان منتشر کرده و توجه کاربران را جلب کرده است.

مارال فرجاد در مورد سرطان اش به رسانه های مجارستانی چه گفت؟

«موهایم دوباره رویید و امروز حالِ بهتری دارم… بسیار غمگین و ناامید بودم، چرا که این بیماری بر چهره‌ام و درنتیجه بازیگری‌ام تأثیر می‌گذاشت…

تا این‌که تصمیم گرفتم به آن مثلِ یک نقشِ سخت و پیچیده در یک فیلم سینمایی نگاه کنم.»

این بخشی از حرف‌های مارال فرجاد ـ بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون با خبرنگار مجله‌ی گِلَمور کشور مجارستان است که پس از طی یک دوره مبارزه با بیماری سرطان، روند درمان و بهبودی او را با تیترِ «زنِ قوی» سوژه‌ی گفت‌وگو قرار داده است.

مارال فرجاد سال گذشته دچار این بیماری شد و پس از طی مراحل سخت درمان، هم اکنون در شرایط بهتری قرار گرفته و با انجام دوره‌های درمانی مورد نیاز، در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار دارد و امیدوار است به‌زودی پس از تکمیل درمان دوباره به صحنه و پرده ‌ی سینما بازگردد.

مارال فرجاد

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر