ایران خودرو

خودروی دنا پلاس جزو محصولات رده بالای شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود که طبق اطلاع‌رسانی این شرکت، قرار است به‌صورت پیش‌فروش در سامانه یکپارچه عرضه شود. این بخشنامه تنها برای طرح مادران است.

سایت شماره یک:

ایران خودرو هر چند وقت یک بار محصولاتش را قرعه کشی می کند.ایران خودرو خدمات پس از فروش خوبی دارد.خودرو های ایران خودرو گران است.برنده شدن در قرعه کشی ایران خودرو سخت است.جهت اطلاع بیشتر از پیش فروش ایران خودرو متن زیر را بخوانید

خودروی دنا پلاس جزو محصولات رده بالای شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود که طبق اطلاع‌رسانی این شرکت، قرار است به‌صورت پیش‌فروش در سامانه یکپارچه عرضه شود. این بخشنامه تنها برای طرح مادران است.​

شرکت ایران خودرو که پیش‌تر اعلام کرده بود در طرح فروش یکپارچه، محصولی جهت فروش عرضه نخواهد کرد، اخیرا طی بخشنامه‌ای که منتشر کرده، اعلام می‌کند که قرار است پیش فروشی جهت طرح مادران و جوانی جمعیت داشته باشد. یکی از محصولات این شرکت دنا پلاس ساده است.

به نقل از اقتصاد۲۴، مبلغ پیش‌پرداخت دنا پلاس ساده ۱۳۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده که با موعد تحویل شهریورماه به فروش می‌رسد. قیمت کارخانه سدان لوکس ایران خودرو ۳۲۴ میلیون تومان است. همچنین این خودرو در ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ حدود ۶۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

اختلاف قیمت کارخانه و بازار دنا پلاس چه‌قدر است؟

دنا پلاس به‌صورت پیش‌فروش چهار ماهه و با سود مشارکت ۱۲ درصد عرضه می‌شود. در نتیجه سود مشارکت این خودرو در چهار ماه حدود پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد و با احتساب قیمت‌های امروز، اختلاف قیمتی دنا پلاس معمولی در حدود ۳۵۱ میلیون تومان می‌شود.

البته باید درنظر داشته باشیم که قیمت این خودرو به‌صورت قطعی نبوده و احتمال افزایش قیمت تا موعد تحویل آن برقرار است.

نمودار تغییرات قیمتی یک ماهه این سدان لوکس ایران خودرو به شرح زیر است. مشاهده می‌شود در یک ماه اخیر قیمت دنا پلاس دستی در بازار چیزی حدود ۱۵۵ میلیون تومان کاهش داشته.

معرفی اجمالی

این خودرو از همان پیشرانه EF۷ استفاده می‌کند و برای اولین بار در سال‌های ۱۳۹۶ در بازار عرضه شد. این پیشرانه چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ تنفس طبیعی قادر است حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب‌بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن‌متر تولید کند.

از جمله آپشن‌های این خودرو می‌توان به کروزکنترل، سنسور دنده عقب، دی‌لایت، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، دوربین دنده عقب و نمایشگر ۷ اینچی اشاره کرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر