قیمت تیگو8

تیگو 8 پرومکس یکی از کراس‌اوورهای آپشنال چینی در بازار است که باتوجه به قیمت بالا، بسیار محبوب است. این خودرو یکی دیگر از محصولات مدیران خودرو جهت عرضه در سامانه یکپارچه محسوب می‌شود.

سایت شماره یک:

تیگو 8 پرومکس هم‌اکنون در تاریخ 20 اردیبهشت 1402 به قیمت سه میلیارد و 190 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شورای رقابت در جدیدترین جدول قیمتی که برای محصولات مونتاژی منتشر کرده، قیمت دو میلیارد و 630 میلیون تومان برای تیگو 8 پرومکس درنظر گرفته. شرکت مدیران خودرو در آخرین طرح فروش خود نیز دقیقا همین قیمت را برای این کراس اور لحاظ کرده بود.

ظاهرا پس از بحث‌های فراوانی که میان مونتاژکاران و شورای رقابت اتفاق افتاد، این شورا به یک توافق با مونتاژکاران رسیده و قیمت‌ها را تا حدودی افزایش داد.

اختلاف قیمت کارخانه و بازار برای تیگو 8 پرومکس چه‌قدر است؟

خوش‌بختانه برای این محصول، تنها یک قیمت کارخانه داریم که آن، دو میلیارد و 630 میلیون تومان است. اگر بخواهیم اختلاف قیمت این خودرو از درب کارخانه تا بازار را محاسبه کنیم، به رقم حدودی 560 میلیون تومان می‌رسیم.

هنوز هم این اختلاف قیمتی، زیاد به‌شمار می‌رود اما اگر در نمودار زیر دقت کنیم، می‌بینیم که اختلاف قیمتی این خودرو در یک ماه گذشته کاهش چشم‌گیری داشته است.

معرفی اجمالی

تیگو 8 پروکس از یک پیشرانه دو لیتری TGDI بهره می‌برد که توانایی تولید حداکثر 254 اسب‌بخار قدرت و 390 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این قدرت تولیدی توسط گیربکس هفت سرعته DCT تر به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

از جمله آپشن‌های جذاب این خودرو می‌توان به رادارهای نقطه کور، هشدار خروج از پارک، حرکت بین خطوط، هشدار خروج از لاین، هشدار تغییر لاین، کروزکنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو، رادار تابلوخوان، کنترل هوشمند نور بالا، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، کول‌باکس، شارژر وایرلس و… اشاره کرد.

این خودرو یکی از آپشنال‌ترین محصولات چینی در بازار کشور محسوب می‌شود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر