بهاره رهنما

بهاره رهنما در تازه ترین تصاویری که از خود منتشر کرد سبکی نو در استایل از خود نشون داد که نشون دهنده ورژن جدید وی بود و همرو متعجب ساخت.

سایت شماره یک:

بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه است.بهاره رهنما متولد شهر اراک است.بهاره رهنما 2زندگی ناموفق داشته است.بهاره رهنما دارای 1 دختر به نام پریا است.بهاره رهنما به تازگی یک فیلم را کارگردانی کرده است.

 بهاره رهنما بازیگر مشهور و محبوب و البته منفور ایرانیه که این روزا مشغول کار جدیدشه و حسابی سرش شلوغ شده. شاید بشه گفت بهاره رهنما یکی از عجیب ترین شخصیارو داره که میتونه به راحتی زود به زود آپدیت جدید از خودش بیرون بده! این در حالیه که مثلا بهاره رهنما رو تا همین چند وقت پیش با یه سیس و فیس و البته رفتاری دیگر می دیدیم و حالا خانوم بازیگر با توجه به اینکه شده کارگرداااان، یه ورژن جدید از خودش نشون داده که هنوز مخاطب با این سبک جدیدش عادت نکرده! بهاره رهنما سال گذشته بود که از همسر دومش هم جدا شد و چند ماهی خانوم خانوما رو در حالی دیدیدم که با استایل های به شدت عجیب غریب و نکته دار بود و هر روز هم وخیم تر از دیروز به سمت جلو حرکت میکرد. 

بهاره رهنما

بهره بانو اما یهوووو و یک شبه فاز عوس کرد و دقیقا به مانند گوشی که وقتی آپدیتش می کنید در لحظه تغییر میکنه، بهاره نیز متفاوت شد  مثلا با حجابی خاص واردش شد. بهاره رهنما البته که هیچگاه خاص بودن رو فراموش نمیکنه و در حالی که حتی یک تار از موهاش مشخص نبود به شدت نامتعارف پوش شد! از گذشته که در بیایم و برسیم به حال حاضر این چهره باید بگیم که رویت شده خانوم بازیگر باز هم در حال پوست انداختن هستند و با ظواهری نو کم کم دارن دیده میشن. در ادامه تصاویری جدید از وی مشاهده می کنید که با روسری کمی عقب کشیده شده و کو.تاه می باشد که خب نشون میده دوباره شرایط ظاهری بهاره در حال تغییره!

بهاره رهنما

بهاره رهنما برای بار چندم تغییر کرد؛ خانوم بازیگر با ظاهری جدید!

البته که خانوم بازیگر دلیل با حجاب شدنشون رو دلیل قلبی عنوان کرده بودن که خب با توجه به اینکه باز کم و بیش داره به مانند قبلش میشه، بتید گفت احتمالا دلیل قلبیش سست شده!! اینکه سلیقه و ظاهر هر کسی به خودش مربوطه خب تا جایی که از خط قرمزا نزنه بیرون امری درسته اما اینکه شخص هر چند ماه یکبار تغییر رنگ بده و هر بار با استایلی جدید دیده بشه و اصلا و ابدا جالب نیست.

بهاره رهنما در تازه ترین پستی که به اشتراک گذاشت نیز اینچنین بود و نشون هم داد چندان روحیه با ثباتی نداره و ممکنه هر بار با تیپی نو ظاهر بشه که خب نکته اینجاست از اینهمه الفاظ منفی شنیدن هم سخته نشده؟!

بهاره رهنما

بهاره رهنما بعد از لاغریش با این استایل ترکوند!

اما همونطور که در تصاویر بالا هم مشخص بود بهاره رهنما به نسبت قبل که خیلی خیلی لاغر شده اما خب انگاری خانوم بازیگر به اونچه که بود قانع نشد و دوباره یه حرکتایی زد که لاغر تر هم دیده بشه!

این در حالیه که بهاره رهنما مِن جمله معدود هنرمندانی هستش که تا به این اندازه تونسته کاهش وئزن داشته باشه که البته با عمل به این نتیجه رسیده، اما مهم اینه که رسیده و تا به حال هم صحبتی از ناراحتی بعد از عمل نداشته.

و اما فیلمی که بهاره رهنما ساخت و خیانت رو نشون داد

بهاره رهنما حالا در این روزها مجرد و سینگل طور به سر میبره. خانوم بازیگر با حساسیتی زیاد فیلم خودش رو پرورش میده و به تازگی مراسمی هم برای این فیلم که "عطر اخر اردیبهشت" نام داره برگزار کرد. در این اکران بهاره رهنما با ظاهری عجیب و به قولی هنری دیده شد که ازش انتظار میرفت اینچنین حضور پیدا کنه چون بهاره انگار در این دنیا ساخته شده برای تیپای عجیبی که هیچکس نمی پسنده و در این حد علاقمنده تا خاص دیده شه!

و اما موضوعیت فیلمی که خانوم بهاره رهنما ساخت: این فیلم درباره مهاجرت زن ۴۰ ساله ای است که در روزهای آخر اقامتش در ایران، دورهمی دوستانه ای را برپا می کند اما در این دیدار دوستانه رازهای عجیبی برملا خواهد شد.

شعر های املتی بهاره رهنما

حال از همه اینها که بگذریم میرسیم به یکی دیگه از هنر های بهاره رهنما. خانوم خانوما ظاهرا یکم قبل تر که هنوز اونقدر سرشون شلوغ نشده بود دستی هم بر شعر نویسی داشتند اما خب سبک شعرشونم مثل خودشون خاص بود!

بهاره رهنما حتی کتاب هایی هم نوشته و اونها را به چاپ رسونده که در ادامه نمونه ای از آن را شاهده می کنید و سپس هنگ خواهید کرد!!

تگ های مرتبط

ارسال نظر