یارانه جدید

نحوه دریافت یارانه خرید کتاب از بخش فروش مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای دانشجویان و اعضای هیات علمی اعلام شد.

سایت شماره یک:

افزایش یارانه جدید بسته به سیاست‌های دولت و شرایط اقتصادی کشور قابل تغییر است. در صورتی که دولت تصمیم به افزایش یارانه‌ جدید را اتخاذ کند، این موضوع براساس اولویت‌های موجود و بودجه موجود برای هر سال، قابل بررسی و تصمیم‌گیری است. در هر صورت، باید توجه داشت که یارانه‌ جدید تنها به عنوان یک حمایت موقتی برای کمک به افرادی که در شرایط مشکل قرار دارند، پرداخت می‌شوند. بهتر است افرادی که قادر به کار کردن هستند، سعی کنند برای تحقق اهداف خود، با کسب درآمد مناسب از انجام فعالیت‌های مختلف، استفاده کنند.یارانه جدید برای همه واریز نشد طبق دهک بندی که از سوی دولت صورت گرفت یارانه جدید برای همه واریز نشد

 نحوه دریافت یارانه خرید کتاب از بخش فروش مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای دانشجویان و اعضای هیات علمی اعلام شد.

پس از پیگیری های بعمل آمده، امکان دریافت یارانه خرید کتاب از بخش فروش مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به آدرس book.icfi.ir برای تمامی اعضاء هیات علمی و دانشجویان دانشگاه فرآهم شده است.

 متقاضیان می توانند پس از تکمیل پروفایل کاربری خود در سایت مذکور، از یارانه مربوطه استفاده کنند.

ضمنا، برای استفاده از این یارانه، نیاز به پرداخت وجه در هنگام ثبت نام نبوده و در هنگام خرید کتاب، به صورت خودکار و تا سقف ۳۵۰ هزار تومان برای اعضا هیات علمی و ۳۰۰ هزار تومان برای دانشجویان، محاسبه می شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر