الناز حبیبی این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد.

سایت شماره یک:

بیوگرافی الناز حبیبی
شروع فعالیت‌های هنری الناز حبیبی
ازدواج الناز حبیبی
الناز حبیبی یکی از بازیگران جوان و معروف کشورمان است. الناز حبیبی به دلیل بازی های خوبش تا کنون جوایز متعددی را دریافت کرده و در تعدادی از جشنواره های مهم نیز، کاندیدای دریافت جایزه شده است. الناز حبیبی سابقه کار در تلویزیون و سینما را دارد و هم در شبکه نمایش خانگی از او سریال هایی به نماش درآمده است. الناز حبیبی بازیگر ریز نقشی است. الناز حبیبی طرفداران بسیاری در بین مخاطبان ایرانی دارد.

الناز حبیبی

بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی متولد21 مرداد 1368، تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی رشته تدوین است. در کودکی تئاتر بازی می‎کرد. از 1378 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده است. در یک خانواده با 5 خواهر و یک برادر بزرگتر از خود بزرگ شد و ته تغاری خانواده اش می باشد، تمام اعضای خانواده حالا مهاجرت کرده و در کشور سوئد زندگی می کنند.

شروع فعالیت‌های هنری الناز حبیبی

او از سال ۱۳۷۸ کارش را با کانون پرورش فکری کودکان شروع کرده تا به اینجا که چند سریال و فیلم سینمایی بازی کرده است.

بعد از آن آقای «سعید سلطانی» برای ۳ تا از فیلم‌هایش الناز حبیبی را انتخاب می‌کند و کم‌کم به‌صورت جدی‌تر این حرفه را دنبال می‌کند. الناز حبیبی برای ۳ فیلم از کیانوش عیاری جلوی دوربین رفت، سریال «فاصله‌ها» را بازی کرد و بعد با پروژه سینمایی «پیتزا مخلوط» همکاری کرده، سریال «سی‌امین روز» که در ماه رمضان پخش شد را بازی کرد و همچنین  در سریال آقای «سیروس مقدم» به نام تا ثریا نقش آفرینی کرده است.

 الناز حبیبی

ازدواج الناز حبیبی

الناز حبیبی در سال ۱۳۹۱ با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد همسر وی در خارج از کشور اقامت داشته است. چند سالی است دیگر خبری از عکس های دو نفره الناز حبیبی با همسرش نیست که شایعه طلاق این زوج به گوش می رسید.

پدرم میزان مهریه را تعیین کرد

راستش را بخواهید وقتی حرف مهریه و رسم و رسوم مربوط به عروسی به میان آمد. من و مهدی تصمیم گرفتیبم خودمان را کنار بکشیم و مسائل را به بزرگترها واگذار کنیم چون می دانستیم آنها به دلیل اشرافشان نسبت به این مسائل، زبان هم را به خوبی می دانند و به قول معروف می دانند چگونه با هم صحبت کنند. در هر حال میزان مهریه را پدر من تعیین کرد و من دخالتی در مورد آن نداشتم. البته این صحبت ها بدون کمترین چالش و اختلاف نظری بیان شد چون خانواده های ما به لحاظ سطح به هم نزدیک بودند و ما مشکلی در این خصوص با هم نداشتیم.

الناز حبیبیالناز حبیبی

تگ های مرتبط

ارسال نظر