وزیر کار از افزایش 40 درصدی دریافتی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد خبر داده است. اما این افزایش چه زمانی اعمال می‌شود؟

سایت شماره یک:

افزایش 40 درصدی دریافتی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد توسط صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه امروز هیئت دولت تأیید شد. وی همچنین در جلسه امروز خبرهایی در مورد تغییر رقم یارانه دهک‌های درآمدی و همچنین بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری داده است که به‌مرور اجرایی خواهند شد. اما در بحث بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز عنوان شد که‌ دولت قرار است خدمات و منابع را افزایش دهد. جزئیات کامل خبر را در ادامه‌ مطلب مطالعه کنید.

افزایش 40 درصدی دریافتی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز (چهارشنبه، ۳ خرداد) در حاشیه جلسه هیأت‌دولت در جمع خبرنگاران درباره اشتغال سالانه یک‌میلیون نفر، گفت:

وزیر کار به‌ احتمال تغییر رقم یارانه دهک‌های درآمدی مختلف اشاره کرد و گفت: «یک تصمیم باید قطعی شود تا آن‌را اعلام کنیم. در حال حاضر در پی آن هستیم که‌بحث کالابرگ الکترونیکی را به شدت توسعه دهیم تا قدری به‌مهار تورم کمک کنیم.»

وی درباره تسهیلات در نظر گرفته‌شده برای بازنشستگان، تصریح کرد:

مرتضی ادامه داد: «در بحث بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز قرار است خدمات و منابع را افزایش دهیم. همچنین درباره کمک به‌مددجویان سازمان بهزیستی بر اساس پیشنهاداتی که‌دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۲ داشته است افزایش ۴۰ درصدی در نظر گرفته شده است.»

دیدگاه شما در خصوص افزایش 40 درصدی دریافتی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و تسهیلات درنظرگرفته شده برای بازنشستگان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر