فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زوج سارق سابقه دار و حرفه ای محتویات خودرو، خبرداد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از 35 قلم لوازم خودرو مسروقه کشف شد.

سایت شماره یک:

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص  سرقت  لوازم و محتویات خودرو در محدوده شهرری، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 131 این فرماندهی قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی ماموران کلانتری شهرری نشان داد، یک  زوج  جوان با یک دستگاه  خودرو سرقتی  به صحنه های وقوع جرم آمده و پس از باز کردن و تخریب قفل در خودرو ها اقدام به سرقت محتویات داخل وسیله نقلیه کرده اند.

مأموران کلانتری شهرری در گام نخست با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و پایش تصویری، در نهایت در 5 مرداد ماه سال جاری هویت و محل حضور متهمان را شناسایی کردند.

بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران در به مخفیگاه متهمان در محدوده شهرری مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه هر 2 متهم را در مخفیگاهشان  دستگیر  که در بازرسی از آنجا بیش از 35 قلم اموال مسروقه شامل؛ یک دستگاه خودرو، 11 عدد پنل ضبط ، 10 عدد ضبط خودرو، 4 جفت باند،3 دستگاه تلفن همراه مسروقه و ... نیز کشف شد.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: متهمان 33 و 31 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی و در تحقیقات انجام شده به بزه انتسابی معترف که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

به گفته این مقام انتظامی شناسایی مال باختگان و کشف جزئیات پرونده در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار دارد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر