این عکس را مصطفی زمانی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

سایت شماره یک:

بیوگرافی مصطفی زمانی
شروع فعالیت‌های هنری مصطفی زمانی
ازدواج مصطفی زمانی
مصطفی زمانی هنرمند و بازیگر جوان ایران عزیزمان است. مصطفی زمانی یکی از پرکارترین بازیگران در سریال‌های تاریخی به شمار می‌رود. مصطفی زمانی اگرچه اولین نق حرفه‌ای‌اش نقش یوسف پیامبر بود ولی توانست با همان به شهرت برسد. مصطفی زمانی در انتخاب نقش وسواس به خرج می‌دهد و هر کاراکتری را بازی نمی‌کند. مصطفی زمانی در بین مخاطبین ایرانی، طرفداران بسیاری دارد.

مصطفی زمانی

بیوگرافی مصطفی زمانی

مصطفی زمانی ساکن فریدون‌کنار، مازندران، در ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۱ در املش، گیلان، به دنیا آمد. پدر وی مازندرانی و مادرش گیلانی است و اصلیتی مازندرانی دارد. او دارای ۳ برادر و ۱ خواهر می‌باشد و خودش فرزند سوم خانواده است. او تا هفت سالگی در استان گیلان زندگی کرد و از هفت سالگی به بعد در شهرستان فریدون‌کنار بزرگ شد.

شروع فعالیت‌های هنری مصطفی زمانی

از سال ۱۳۸۵ پا به عرصهٔ تلویزیون و سینما گذاشت و با سریال یوسف پیامبر به مردم معرفی شد. او در میان کاندیداهای زیاد برای نقش یوسف، توسط فرج‌الله سلحشور انتخاب شد.

با چهره آرام،‌ مثبت و ساده‌ای که داشت به خوبی می‌توانست در نقش یوسف پیامبر مقابل دوربین برود؛‌ اتفاقا برای همین نقش هم انتخاب شد. مصطفی زمانی از همان ابتدا استعداد خود را نشان داد و بازی او در نقش یوسف پیامبر آنچنان دیده شد که اولین بازی او به پله‌ای برای پرتاب تبدیل شد.

مصطفی زمانی در بازیگری تا آنجا پیش رفته که در توانست برای فیلم «جیب بر خیابان جنوبی» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد و برای «قصه عشق پدرم» سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد را از آن خود کند. بازی فوق العاده مصطفی زمانی در نقش «فرهاد» سریال «شهرزاد‌» بار دیگر چهره‌ای عاشق پیشه از او نشان داد.

مصطفی زمانی

ازدواج مصطفی زمانی

وی هم‌اکنون در تهران زندگی می‌کند و مجرد است.

علاقه مصطفی زمانی به صدای محسن چاووشی

مصطفی زمانی در رابطه با صدای محسن چاووشی معتقد است که در صدای او یک زخمی پیداست که دقیقا زمان خواندن سنتوری هم این زخم احساس می شد بطوری که این احساس را دارد که اگر صدای محسن علی رغم بازی خوب و بی نظیر بهرام رادان از روی فیلم حذف شود شاید باعث شود کل کار سنتوری زیر سوال برود،او همیشه می گوید محسن درد را همیشه شیرین روایت میکند.

مصطفی زمانیمصطفی زمانی

تگ های مرتبط

ارسال نظر