عکسی از پریناز ایزدیار در نقش جیران، سوگلی قبله عالم، در یک سریال تاریخی را مشاهده می‌کنید.

سایت شماره یک:

پریناز ایزدیار بازیگر جوان و البته مشهور ایرانی است که توانسته پله‌های موفقیت را به سرعت طی کند. پریناز ایزدیار چهره‌ای معصوم و شاد دارد. پریناز ایزدیار در طول کوتاه بازیگری حرفه‌ای خود توانسته جوایز مهمی را کسب و افتخارات زیادی را در کارنامه هنری‌اش ثبت نماید. پریناز ایزدیار طرفداران بسیاری دارد. پریناز ایزدیار در چند سریال تاریخی به ایفای نقش پرداخته است.
 

پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در بابل زاده شد و پدرش اهل ساری و مادرش اهل بابل بوده و به گفته خودش به زبان مازندرانی تسلط کامل دارد. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که فعالیت خود را از تلویزیون شروع کرد و با سینما به سیمرغ رسید و علاقه زیادی به بچه دارد و گیاه‌خوار می باشد.

پدرش وکیل بوده و فرزند کوچک خانواده است ، خواهر و برادرش هر دو پزشک هستند و تا مقطع دبستان در بابل درس خوانده و از مقطع راهنمایی به تهران مهاجرت کردند.

خانوادهٔ او موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشتهٔ تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به رشتهٔ هنر تغییر رشته داد. پدر ایشان یکی از مخالف های سر سخت رشتهٔ وی بود و مایل بود که او رشتهٔ وکالت بخواند ولی برعکس مادرش خیلی مایل بود که او رشتهٔ بازیگری را ادامه دهد.سال 1385 به پیشنهاد یکی از دوستان اش که از علاقه او باخبر بود در تست فیلم بازی خطرناک به کارگردانی حسن هدایت حاضر شد و با نقش مکمل جلوی دوربین رفت. این فیلم هیچگاه مجوز اکران نگرفت تا اینکه بعد از یکسال و نیم تمرین با دانشجوهای بازیگری سال 87 برای بازی در «تله فیلم همان» روز دعوت شد. سال 1389 با فیلم اینجا بدون من وارد سینما شد سپس همین سال با سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد بازی در تلویزیون را نیز تجربه کرد. با سریال 5 کیلومتر تا بهشت در سال 1390 شناخته شد اما یکسال بعد با سریال زمانه در نقش ارغوان کنار حمید گودرزی و هومن برق نورد به شهرت رسید. همچنین از سال 93 تا 97 نیز با سریال شبکه خانگی شهرزاد در نقش شیرین دیوانسالار بازی بسیار موفق و تحسین شده ای را نیز از خود به جای گذاشت.ازدواج کردن را دوست دارم بخصوص که عاشق بچه هستم و عاشق تجربه کردن احساس مادری اما فکر می کنم ازدواج یک پختگی لازم دارد که هنوز به آن نرسیده‌ ام. این پختگی دوطرفه است هم زن و هم مرد باید به جایی رسیده باشند که مسئولیت یک زندگی را دونفری به دوش بکشند.

سیمرغ بلورین

خانم ایزدیار در سال 1394 وقتی 30 ساله بود توانست در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم ابد و یک روز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را بگیرد.پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در بابل زاده شد و پدرش اهل ساری و مادرش اهل بابل بوده و به گفته خودش به زبان مازندرانی تسلط کامل دارد. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که فعالیت خود را از تلویزیون شروع کرد و با سینما به سیمرغ رسید و علاقه زیادی به بچه دارد و گیاه‌خوار می باشد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر