مهدی طارمی

مهاجم ایرانی پورتو با کیت جدید این تیم و ژست خاصی عکس گرفت.

سایت شماره یک:

مهدی طارمی در حالی چهارمین فصل حضورش در لیگ برتر پرتغال را آغاز کرده که شایعات زیادی پیرامون جدایی او و انتقالش به آ. ث. میلان وجود دارد و طی ۲۴ ساعت گذشته شکل جدی‌تری به خود گرفته ولی در این شرایط باشگاه پورتو تصویر جالبی از این ستاره ایرانی منتشر کرد.

ستاره ایرانی پورتو در دو هفته ابتدایی فصل ۲۴-۲۰۲۳ حضور ثابت در ترکیب تیمش مقابل موریرنسی و فارنسی داشت و پیش از آن هم در سوپر جام فوتبال پرتغال برابر بنفیکا به میدان رفت که در هیچ‌کدام از این مسابقات نتوانست گلزنی کند ولی امیدوار است دوباره به شرایط خوبی برسد و در دیدار فردا شب برابر ریو آوه این کار را انجام بدهد.

در شرایطی که بحث حضور طارمی در میلان نسبت به گذشته جدی‌تر شده و هر لحظه ممکن است دو باشگاه ایتالیایی و پرتغالی بر سر این انتقال به توافق نهایی برسند، رسانه رسمی پورتو تصویری از مهدی طارمی با لبخند و بر تن داشتن کیت جدید منتشر کرده و به نوعی تبلیغ لباس خود را داشته است.

تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۲:۴۵ فردا دوشنبه (به وقت ایران) در هفته سوم لیگ برتر پرتغال مقابل ریو آوه قرار می‌گیرد که باید دید مهدی طارمی برابر تیم سابق خود به میدان می‌رود یا بحث جدایی او کاری می‌کند در این دیدار غایب باشد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر