ستاره سعیدی، مدیر برنامه‌ها و همسر بیژن مرتضوی خواننده و آهنگساز ایرانی ساکن آمریکا جمعه 10 شهریور، پس از قرار گرفتن تحت عمل جراحی مغز در ترکیه به کما رفته و درگذشته است.

سایت شماره یک:

بیوگرافی ستاره سعیدی

بر اساس گزارش‌ها، هفته گذشته بیژن مرتضوی برای برگزاری کنسرت در استانبول به همراه همسرش ستاره سعیدی راهی ترکیه شده بودند. او اواخر مرداد در پیام ویدیویی در اینستاگرامش اعلام کرده بودند که قرار است همسرش در بیمارستانی در ترکیه تحت عمل جراحی باز مغز قرار بگیرد و از مردم درخواست کرده بود تا برایش دعا کنند.

آنچه از بیوگرافی ستاره سعیدی پیدا است، ستاره سعیدی در 31 شهریور سال 1362 در تهران به دنیا آمده و در رشته مدیریت درس خوانده بود. پدر و مادر او هر دو کارمند صدا و سیما بوده و کارگردانی برنامه های تلویزیونی را بر عهده داشته بودند. هر دوی آن‌ها نیز بر اثر سکته درگذشته‌اند.

خانم سعیدی در دهه 80 به عنوان خبرنگار سیاسی مشغول به کار بوده و در رسانه های ایرانی مانند ایران نیوز و خبرگزاری برنا کار کرده است.

این مدل ایرانی الاصل اهل آمریکا، پس از این که مدتی را مشغول کارگردانی برنامه های مختلف بوده است، به آمریکا سفر کرده و مشغول کار مدلینگ می‌شود. او که یکی از هواداران پروپا قرص بیژن مرتضوی بوده، در نهایت مدیر برنامه های بیژن مرتضوی خواننده و آهنگساز 65 ساله ایرانی می‌شود و مدتی بعد هم با او ازدواج می‌کند.

ستاره سعیدی در سال 1395 زمانی که تنها 34 سال داشت با بیژن مرتضوی که آن زمان ۵۹ سال داشت ازدواج کرد. این دو 26 سال اختلاف سنی دارند. خانم سعیدی نه تنها مدیر برنامه های همسرش بود بلکه به عنوان فیلمبردار و سازنده‌ی کلیپ هم با او همکاری داشته است.

باید یادآوری کنیم که ستاره سعیدی همسر دوم بیژن مرتضوی است، بیژن مرتضوی از همسر اول خود پسری به اسم پژمان دارد.

درگذشت و بیماری ستاره سعیدی

بر اساس گزارش‌ها پس از این که ستاره سعیدی تحت عمل جراحی مغز در ترکیه قرار می‌گیرد به کما رفته و روز جمعه از دنیا رفته است. به گفته همسرش پیکر این مدل 40 ساله، در ترکیه به خاک سپرده می‌شود.

با این که بیژن مرتضوی یک روز بعد از جراحی عمل را موفقیت آمیز عنوان می‌کند یادآور می‌شود که قرار است همسرش به مدت 5 روز تحت بیهوشی بعد از عمل قرار بگیرد. با این حال با سپری شدن 10 روز، خانم سعیدی از بیهوشی خارج نمی‌شود. بیژن مرتضوی نیز کنسرتش در استانبول را لغو می‌کند.

سپس در نهایت همسرش روز جمعه 10 شهریور از دنیا می‌رود. برخی رسانه ها از ابتلای ستاره سعیدی به تومور مغزی خبر داده اند اما هنوز معلوم نیست مشکل اصلی او چه بوده است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر