کنفدراسیون فوتبال آسیا 20 نفر را برای تهیه وی ای آر در اولین حضور کریستیانو رونالدو در ایران به تهران خواهد فرستاد.

سایت شماره یک:

بعد از 8 سال دوری تیمهای عربستانی از ایران، النصر راهی پایتخت می‌شود تا با پرسپولیس دیدار حساسی را برگزار کند. این دیدار تحت تاثیر ورود دوباره نمایندگان عربستان به ایران انجام می‌شود و مهدی تاج نیز در این باره می‌گوید: میزبانی لیگ قهرمانان آسیا، کاری بود که ما تا 5 سپتامبر وقت داشتیم این را حل کنیم.

وی افزود: البته ما به باشگاه‌ها گفتیم که زمین بی طرف را معرفی کنند و معرفی هم کردند اما در آخرین ساعات پنج سپتامبر موفق شدیم تفاهمنامه با فدراسیون عربستان امضا کنیم که در یکی از بندهایش آمده تیمهای ملی و باشگاهی ما در کشور همدیگر برگزار خواهد شد. ما این را برای ای اف سی ارسال کردیم و میزبانی برگشت.

تاج با اشاره به استفاده از تکنولوژی داور ویدیویی در این بازی گفت: ای اف سی دیروز یک نامه نوشته و حدود بیست نفر را معرفی کرده که فدراسیون فوتبال باید از هر بیست نفر میزبانی کند و برای وی ای آر بیاورد. 15 نفر عوامل وی ای آر هستند و 5 نفر هم داور هستند. تعهد ما این بود که اتاق را ما تهیه کنیم و تجهیزات را آنها بیاورند. تجهیزات را می‌آورند و ما هم اتاق را تامین کردیم. برای دربی باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر