قیمت گوشی

امروز یکشنبه ۱۹ شهریور، روند باثبات قیمت گوشی‌های موبایل برای دومین روز در هفته سوم شهریور ماه نیز ادامه یافت.

سایت شماره یک:

امروز یکشنبه ۱۹ شهریور، روند باثبات قیمت گوشی‌های موبایل برای دومین روز در هفته سوم شهریور ماه نیز ادامه یافت.

امروز یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲، قیمت گوشی‌های موبایل در برندهای پرطرفدار بازار ثابت ماند. در گروه اپل، قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرومکس، در سطح ۶۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرومکس، در سطح ۵۸ میلیون تومان ثابت ماند. قیمت گوشی آیفون۱۳ معمولی نیز با اندکی افزایش به ۳۶ میلیون تومان رسید.

در گروه سامسونگ، قیمت گوشی S22 ultra در همان سطح ۴۱ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان و قیمت گوشی S23 ultra در سطح ۴۸ میلیون تومان باقی ماند. در سری اقتصادی این گروه نیز کاهش قیمت اندکی مشاهده شد و بر این اساس، قیمت مدل A54 به سطح ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و مدل A34 به سطح ۱۰ میلیون و ۶۶۵ هزار تومان رسید.

در گروه شیائومی، ثبات قیمت باز هم شامل مدل xiaomi Mi 11 ultra شد و قیمت سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان را حفظ کرد. قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 12 pro با کاهش ناچیزی به سطح ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان رسید.

در گروه ناتینگفون، بعد از مدت‌ها ثبات قیمت، تغییرات اندکی مشاهده شد، به‌طوری که قیمت گوشی Nothing phone 1 با اندکی افزایش به سطح ۱۷ میلیون و ۸۰ هزار تومان و مدل Nothing phone 2 نیز به سطح ۳۹ میلیون تومان رسید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر