در تهران، به عنوان پایتخت کشور، هتل‌های متعددی وجود دارد، اگر به دنبال رزرو یک هتل لوکس و تراز اول هم باشید، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار خواهند داشت. در این مطلب قصد داریم از میان بهترین هتل های تهران، چند مورد لوکس را معرفی کنیم که قطعاً تجربه اقامت عالی و فراموش نشدنی برای مسافران خود، به همراه دارند. اگر مایل هستید درباره این هتل‌ها اطلاعات نسبی به دست بیاورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.​

سایت شماره یک:

در تهران، به عنوان پایتخت کشور، هتل‌های متعددی وجود دارد، اگر به دنبال رزرو یک هتل لوکس و تراز اول هم باشید، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار خواهند داشت. در این مطلب قصد داریم از میان بهترین هتل های تهران، چند مورد لوکس را معرفی کنیم که قطعاً تجربه اقامت عالی و فراموش نشدنی برای مسافران خود، به همراه دارند. اگر مایل هستید درباره این هتل‌ها اطلاعات نسبی به دست بیاورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

بهترین هتل‌های 5 ستاره تهران

از جمله بهترین هتل‌های پنج ستاره در شهر تهران، موارد زیر را داریم. اگر قصد رزرو هتل های تهران را دارید، این هتل‌ها را در نظر داشته باشید.

هتل اسپیناس

هتل اسپیناس، از جمله هتل‌های پنج ستاره و لوکس در پایتخت است که در بلوار کشاورز، قرار دارد. ساختمان این هتل در 14 طبقه ساخته شده و در مجموع 284 اتاق و سوئیت مجلل دارد. شما می‌توانید بسته به تعداد نفرات و سبک سلیقه‌ای خود، هر یک از سوئیت‌های دو نفره لاکچری، سه نفره پرزیدنت، اتاق یک تخته، دو تخته و... را برای اقامت رزرو کنید.

در اتاق‌های هتل اسپیناس بلوار کشاورز، سرویس بهداشتی و حمام، یخچال، دراور، مبلمان، تلویزیون، میز تحریر، گاو صندوق و... قرار داده شده است. همین‌طور از امکانات هتل پنج ستاره اسپیناس تهران، می‌توان به لابی، جکوزی، آسانسور، کافی نت، نمازخانه، کافی شاپ، اتاق بار و چمدان، پله اضطراری، تاکسی سرویس، چایخانه سنتی، پذیرش شبانه روزی، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، ماساژ، پارکینگ، آرایشگاه، سالن ورزشی، خدمات باربری و... اشاره کرد.

آدرس: تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و نادری، پلاک 126

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس تهران، در سال 1394 در سعادت آباد افتتاح شد. این هتل ساختمانی لوکس و جذاب دارد و در 21 طبقه با 400 اتاق و سوئیت، ساخته شده است. در این هتل انواع اتاق‌های استاندارد، خانواده، رو به شهر CF، رو به شهر PF، رویال فمیلی، رویال فمیلی بالکن‌دار و... برای رزرو فوق‌العاده هستند.

در این هتل پنج ستاره، امکانات کامل تعبیه شده و درصورتی‌که اسپیناس پالاس را برای اقامت خود انتخاب کنید؛ حتماً شرایط این اقامتگاه را می‌پسندید. در این هتل امکاناتی و خدماتی از جمله فروشگاه، نمازخانه، مرکز خرید، اتاق سیگار، اتاق چمدان، سالن ورزشی، پله اضطراری، آژانس مسافرتی، خدمات بیدار باش، سرویس خدمات برای معلولین، خدمات تشریفات ویژه یا همان CIP، سرویس کرایه خودرو بدون اتومبیل، دستگاه فکس، لابی، سونا، جکوزی، استخر، ماساژ، صرافی، کافی نت، پارکینگ، خدمات باربری، سالن بدنسازی، پذیرش شبانه روزی و... ارائه می‌شوند.

آدرس: تهران، سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه 33

هتل ویستریا

هتل ویستریا، هتلی پنج ستاره در شمال شهر تهران است که در مقایسه با دو هتل قبلی، اتاق‌های کمتری دارد. تعداد اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل به 91 واحد می‌رسد که در 20 طبقه، پراکنده شده‌اند. موقعیت جغرافیایی این هتل پنج ستاره تهران به شکلی است که هنگام اقامت در آن، به مراکز دیدنی جذابی چون کاخ نیاوران و کاخ سعد آباد دسترسی خواهید داشت. همین‌طور باغ فردوس در فاصله کمی از محل هتل قرار دارد و موزه سینما و پالادیوم در مسافت دوری نیستند.

در هتل ویستریا تهران، خدمات و امکانات عالی و درجه یک ارائه می‌شوند. در این هتل شما می‌توانید از صرافی استفاده کرده و در صورت تمایل به سراغ رستوران جذاب بام هتل بروید. دستگاه واکس کفش، استخر، نمازخانه، ماساژ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، کافی شاپ، کافی نت، سیستم تهویه مطبوع، خدمات خانه داری، اتاق بار و چمدان، سرویس خدمات برای معلولین، سالن ورزشی و... از جمله امکانات و سرویس خدمات این هتل پنج ستاره هستند.

آدرس: تهران، تجریش، چهارراه قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی، پلاک 1

هتل پارسیان استقلال

هتل پارسیان استقلال، از هتل‌های تراز اول شهر تهران به حساب می‌آید. این هتل در شمال شهر واقع شده و سابقه درخشانی در خدمت‌رسانی به مسافران دارد. در این هتل خدمات و امکانات مختلفی از جمله فروشگاه، تاکسی سرویس، نمازخانه، صندوق امانات، کافی شاپ، آسانسور، سونا، صرافی، جکوزی، استخر، ماساژ، کافی نت، پارکینگ اختصاصی، فضای سبز، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، زمین تنیس، اتاق بار و چمدان، خدمات باربری، سیستم تهویه مطبوع و... قرار داده شده است.

آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولی عصر، چهارراه پارک وی

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی هم از هتل‌های پنج ستاره تهران است که همیشه توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد. ساختمان این هتل در 26 طبقه ساخته شده و در کل طبقات، 475 اتاق و سوئیت قرار دارد. دکوراسیون داخلی اتاق و سوئیت‌های هتل پارسیان آزادی، فوق‌العاده طراحی شده و هر یک به نوعی شیک و جذاب هستند.

در هر اتاق و سوئیت، وسایل و امکانات رفاهی در حد هتل‌های پنج ستاره و تاپ، قرار داده شده و شما می‌توانید آرامشی کامل موقع اقامت در این هتل شهر تهران، تجربه کنید.

به‌علاوه در هتل نیز چندین رستوران درجه یک وجود دارد، پیشنهاد می‌کنیم حتماً برای صرف وعده غذایی، رستوران‌های هتل پارسیان را امتحان کنید. همین‌طور این هتل پنج ستاره امکاناتی چون آسانسور، فروشگاه، اتاق سیگار، پله اضطراری، پذیرش شبانه روزی، کافی نت، کافی شاپ، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق و... دارد.

آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام

رزرو هتل های تهران با اسنپ تریپ

برای رزرو هتل های تهران، می‌توانید به‌راحتی وارد اپلیکیشن یا نسخه وب اسنپ تریپ شوید و از آن‌جا، هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. مراحل رزرو اتاق، از صفر تا 100 از طریق اسنپ تریپ انجام شده و نیازی نیست که هیچ اقدام اضافی در این مورد انجام دهید. به‌علاوه شما می‌توانید از تخفیف‌های ویژه اسنپ تریپ، برای رزرو هتل در تهران نیز بهره ببرید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر