علی ضیا

رابطه خوب علی ضیا با استوری گذاشتن در اینستاگرام تمامی ندارد و امروز هم با یک تصویری تازه از خودش، اینستاگرامش را به روز کرد.

سایت شماره یک:

علی ضیا متولد 26 شهریور 1364 در کاشان و فارغ التحصیل مکانیک طراحی جامدات از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است. علی ضیا یک خواهر دارد که متاهل است. علی ضیا سال 1384 یه تهران آمد و از 19 سالگی به طور اتفاقی وارد رادیو شد. علی ضیا پس از 5 سال گویندگی در رادیو، به دعوت علی زاهدی وارد تلویزیون شد. علی ضیا با اجرای برنامه فرمول یک به شهرت زیادی دست پیدا کرد.

رابطه خوب علی ضیا با استوری گذاشتن در اینستاگرام تمامی ندارد و امروز هم با یک تصویری تازه از خودش، اینستاگرامش را به روز کرد.

سید علی ضیاء کاشانی (زادهٔ ۲۶ شهریور ۱۳۶۴) در کاشان، مجری و تهیه‌کننده تلویزیون و گوینده رادیو اهل ایران است.

وی کار خود را با اجرای برنامه خوشا شیراز در شبکه استانی فارس آغاز کرد و پس از آن به تهران آمد و مجری برنامه نیمروز شد ضیا پس از اجرای برنامه ویتامین ۳ به شهرت رسید.

علی ضیا

بیوگرافی سید علی ضیا با عکس

علی ضیا متولد ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ در کاشان ، مجری است

فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی جامدات از دانشگاه آزاد کاشان می باشد که از ۱۹ سالگی وارد رادیو شد و حالا بعنوان مجری موفق در تلویزیون حضور دارد.

علی ضیا

زندگی شخصی و خانواده علی ضیا

علی ضیا در یک خانواده 4 نفره زندگی کرده است. پدر و مادر علی ضیا در سال 1358 ازدواج کردند که حاصل این وصلت 2 فرزند بود. علی ضیا یک خواهر به نام شیما دارد که متاهل است و یک دختر به نام تیارا دارد. مادر علی ضیا به نام شهره احدیث نویسنده و ویراستار ادبی است که در سال 1340 در کاشان متولد شد و  و کتاب سیامو از او به چاپ رسیده است. سید حسین ضیا نام پدر علی ضیاست که تاجر بوده است. خانواده علی ضیا سال هاست که ساکن کاشان می هستند و از خانواده های بااصالت شهر کاشان به شمار می روند. آنها به واسطه رفت و آمد بسیار تک پسرشان علی ضیا به تهران در فکر مهاجرت به تهران هستند تا به فرزندشان نزدیک تر باشند. عکس علی ضیا را در کنار خواهرزاده اش در ادامه می بینید.

علی ضیا

حواشی ازدواج و عاشقی علی ضیا

علی ضیا از مجری های پرحاشیه به شمار می رفت که البته چند سالی است دیگر از حواشی ناخواسته ای که ایجاد می کرد فاصله گرفته است. یکی از مهم ترین حواشی پیرامون این مجری توانا به مسابقه فوتبال استقلال و پرسپولیس 2 تیم پرطرفدار پایتخت برمی گردد که پس از پایان دربی 81 تهران علی ضیا که یک پرسپولیسی دوآتیشه است و در کنار گروهی از هواداران پرسپولیس در یک کافه‌ در تهران دور هم جمع شده بودند با شعارهای آنها همصدا شد و شعارهایی را علیه کلاه گیس پرویز مظلومی، سرمربی وقت استقلال سردادند که این اقدام به شکایت پرویز مظلومی از او و ممنوع التصویری ضیا انجامید. البته پس از ممنوع التصویری علی ضیا بلافاصله پرویز مظلومی از شکایتش منصرف شد.

یکی دیگر از حواشی علی ضیا درباره ازدواج و عاشقی اوست. البته علی ضیا هنوز مجرد است اما طبق گفته خودش در زندگی عاشق هم شده‌ و اغلب در لحظه عاشق می‌ شود. علی ضیا مهمان برنامه ای بود که وقتی مجری برنامه درباره ازدواجش پرسید و به او گفت: آیا تو آمادگی ازدواج را داری و قرار است به زودی ازدواج کنی؟ چون خودت روی آنتن تلویزیون زمانی که درباره ازدواج صحبت می کردی به این موضوع اشاره کردی و گفتی ازدواج به نظرت خیلی باحال است و دوست داری ازدواج کنی، علی ضیا با تعجب گفت: بله؛ من این صحبت را کردم اما باید همان جا روی آنتن می گفتم که زندگی شخصی هر کس به خودش مربوط است و من به شدت با این تعریف که می گویند تو هنرمندی پس زندگی شخصی نداری، مخالفم.

علی ضیا معتقد است که مردم او را به خاطر هنر و اجرایش در تلویزیون شناخته اند نه برای زندگی شخصی اش و دوست دارم مردم او را برای اجرا که حرفه اش است قضاوت کنند نه زندگی خصوصی اش. ضیا تاکید کرده است که هیچ کس زندگی شخصی او را نمی شناسد و نمی داند که مثلا  دوران مدرسه و زندگی اش در کاشان چطور گذشته و هیچ کس هم حق تجسس در زندگی این مجری را طبق گفته خودش ندارد!

علی ضیا اهل شعر و ترانه است و گاهی ترانه سرایی می کند و برای آن وقت می گذارد. او در اینستاگرام خود اغلب پست های عاشقانه ای را با دکلمه خودش و گاه در قالب نوشتاری منتشر می کند. مثلا در یکی از این پست های عاشقانه علی ضیا عکسی را منتشر کرد و نوشت: من مخفیانه و سر پایین در قلبم تو را دوست دارم. میانه حواس پرتی های روزانه عاشق هستم. میانه همه دلمشغولی ها برای دوست داشتنت دنبال واژه نمی گردم. همین دوستت دارم زیباست.

علی ضیا

 افتخارات علی ضیا

1ـ برگزیده جشنواره خوارزمی با طرح موتور نیم دوار با قابلیت کارکرد با انواع سوخت بدون کاهش توان

2ـ کسب رتبه اول استانی ورتبه دوم کشوری در جشنواره خوارزمی

3ـ دارای گواهینامه پذیرش علمی اختراع از سوی هئیت علمی ومعاونت آموزشی دانشگاه آزاد کاشان

4ـ عضو انجمن مخترعین کشور

سمت­ها:

1ـ مدیر بازرگانی شرکت مهندسی ـ بازرگانی مبین تهران

2ـ مدیر بازاریابی شرکت مهنسین مشاور مهرکیان

3ـ گوینده شبکه جوان رادیو از سال 1385 الی 1388

4ـ مجری شبکه سوم سیما جمهوری اسلامی از سال 1388 تا کنون

5ـ مدیر پروژه موسسه خیریه فاطمه­الزهرا

6ـ دبیر اجرایی همایش دانشجویی کشوری مکانیک

 بازیگری:

- بازیگر مهمان سریال دفترخانه شماره 13

- بازیگری در فیلم چند اپیزودی رابطه

اجرای رادیویی:

1ـ اجرای برنامه تولیدی «شب های آفتابی» از گروه اندیشه به مدت دو سال

2ـ اجرای برنامه زنده «زیر نور ماه» از گروه اندیشه به مدت یک سال و نیم

3ـ اجرای برنامه زنده «سلام» از گروه اندیشه به مدت یک سال

4ـ اجرای برنامه زنده «یک + یک» از گروه جامعه یه مدت یک سال

5ـ اجرای برنامه «توپ» از گروه ورزش به مدت سه ماه

6ـ اجرای برنامه «آخرشه» از گروه ورزش به مدت یک سال

7ـ اجرای برنامه «نفس عمیق» از گروه جامعه به مدت شش ماه

8ـ اجرای برنامه ویژه محرم سال 1388 از گروه اندیشه

9ـ اجرای برنامه ویژه عید 1389 از گروه جامعه

11ـ اجرای برنامه «جوان ایرانی سلام» از گروه جامعه به مدت سه ماه

11ـ اجرای برنامه ویژه ولادت امام رضا(ع) در تاریخ 8/8/1388

12ـ اجرای برنامه ویژه روز جوان

13ـ اجرای برنامه های زنده و تولیدی ویژه ولادت ها و سالروز شهادت ائمه اطهار

14ـ اجرای برنامه ویژه روز قدس

15ـ اجرای برنامه ویژه روز انتخابات ریاست جمهوری

16ـ اجرای برنامه ویژه روز دختران

17ـ اجرای برنامه منطقه اختصاصی

تگ های مرتبط

ارسال نظر