پژمان جمشیدی عکسی جدید از خود در اینستاگرامش منتشر کرد.

سایت شماره یک:

بیوگرافی پژمان جمشیدی
شروع فعالیت های هنری پژمان جمشیدی
ازدواج پژمان جمشیدی
پژمان جمشیدی فوتبالیست و بازیگر شناخته شده کشورمان است. پژمان جمشیدی پسر باجنبه عرصه هنر و ورزش ایران است که هرگز از شوخی با خودش رنجیده نمی شود. پژمان جمشیدی از معدود بازیکنان فوتبالی است که جسارت ورود به عرصه هنر را داشته و به عنوان بازیگر در آثار متععد تلویزیونی و سینمایی خوش درخشیده است. پژمان جمشیدی سابقه کار در تئاتر را هم در کارنامه خودش دارد. پژمان جمشیدی طرفداران بسیاری دارد.

پژمان جمشیدی

بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 بازیکن اسبق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، استیل آذین، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد. دانشجوی انصرافی رشته مهندسی عمران با 110 واحد پاس کرده است که با 180 سانتی متر قد سال ها مدافع راست بود و حالا بعد در عرصه بازیگری می درخشد.

پژمان یک برادر بزرگتر از خود بنام هومن متولد ۵۳ و یک خواهر کوچکتر از خود بنام مامک متولد سال ۶۱ را دارد. مادرش معلم دبستان و پدرش دبیر زیست شناسی و زمین شناسی دبیرستان بود. پدر جمشیدی فوق لیسانس زمین شناسی و لیسانس تربیت بدنی بود، وی چندی پیش مادر خود را از دست داد. وی از همان دوران کودکی علاقه خاصی به فوتبال داشت، اما فوتبال تنها ورزش مورد علاقه او نیست. پژمان جمشیدی در کنار فوتبال به ورزش صخره نوری نیز پرداخته است، و دیپلم این ورزش را دارد.

شروع فعالیت های هنری پژمان جمشیدی

وی در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی پژمان به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرد. طرح اولیه این سریال با ایده خود پژمان جمشیدی شکل گرفته‌است. پس از آن در تئاتر و سریال کارهای مختلفی ارائه کرده‌است. پژمان جمشیدی موفق‌ترین فوتبالیستی است که وارد عرصه سینما و تلویزیون و تئاتر شده‌ است. وی تاکنون در ۸ فیلم سینمایی حضور دشته است، که در اغلب آنها با سام درخشانی همبازی می باشد! ساختمان پزشکان، پژمان، دیوار به دیوار، نفس و سال های ابری از مجموعه های تلویزیونی هستند، که وی در آنها حضور داشته است.

پژمان جمشیدی

ازدواج پژمان جمشیدی

او درخصوص ازدواجش گفته است:‌ خواهر و برادرم ازدواج کردند ولی من من هنوز ازدواج نکردم و شرایط زندگیم این گونه پیش رفته. ازدواج اتفاقیه که هنوز برای من رخ نداده به نظر من ملاک و معیار برای ازدواج تعیین کردن اشتباهه مهم اینه که یه نفر به دلت بشینه و دوسش داشته باشی. طبیعتاً آدم هایی که با آن ها اشنا می شویم و باهاشون رفت و آمد میکنیم از نظر شخصیتی و رفتار مورد قبول مون هستند اینکه قلاب دلمون کجا گیر کنه معلوم نیست.

یه چیزه دیگه که خیلی مهمه باید حرفی برای گفتن با همسرتون داشته باشید و باید به روزها و شب هایی که قراره با همسرتون زیر یه سقف زندگی کنید فکر هم بکنید البته من خیلی دوست دارم با دختری ازدواج کنم که زندگی اش با هیجان همراه باشد و شاغل هم باشه یعنی زندگی اش طوری باشه که حرف های زیادی برای گفتن داشته باشه.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

تگ های مرتبط

ارسال نظر