کرمان موتور

کرمان موتور فروش ویژه خودرو جک S3 با اقساط 30 ماهه را آغاز کرد.

سایت شماره یک:

کرمان موتور محصولات با کیفیتی دارد. کرمان موتور محصولاتش را زیاد حراج می گذارد. کرمان موتور خدمات پس از فروش خوبی دارد. کرمان موتور تنوع محصول زیادی دارد. برای اطلاع از ثبت نام محصولات کرمان موتور مطلب زیر را بخوانید.

کرمان موتور فروش ویژه خودرو جک S3 با اقساط 30 ماهه را آغاز کرد.

شرکت خودروسازی کرمان موتور شرایط فروش اقساطی جک S3 را با شرایط ویژه آغاز نمود.

جزئیات و شرایط اقساط:

کرمان موتور

برند JAC که با تلفظ «جک» در بازار کشورمان مشهور شده، از جایگاه بهتری نسبت به دیگر برندهای چینی برخوردار است. پس از عرضه مدل‌های نسبتاً موفقی نظیر سدان سایز متوسط J5 و کراس‌اور توربوشارژ S5، در تابستان 1396 کرمان‌موتور مدل جدید S3 را به‌عنوان دومین کراس‌اور جک در ایران، معرفی کرد.

شرایط پیش فروش

خودرو بر اساس شرایط مشخص‌شده، دارای گارانتی است.

هزینه‌های شماره‌گذاری و بیمه شخص ثالث به قیمت خودرو اضافه می‌شود.

پس از واریز وجوه و یا دریافت تسهیلات، مشتری باید ظرف ۴۸ ساعت، مدارک لازم را به نمایندگی تحویل دهد.

در روش فروش اقساطی، مشتری این اجازه را به شرکت می‌دهد تا در صورت برگشت خوردن چک قسط‌ها، خودرو را توقیف کند.

خریدار و فروشنده توافق می‌کنند تا پایان اقساط و تسویه حساب بدهی‌های خریدار نزد فروشنده، خریدار به هیچ عنوان و تحت هیچ موضوعی حق فسخ این قرارداد را ندارد.

تا زمانی که پول خودرو کامل پرداخت نشود، سند خودرو در رهن شرکت می‌ماند و خریدار حق واگذاری و فروش خودرو را ندارد. بنابراین واگذاری خودروی اقساطی ممنوع است.

شماره‌گذاری خودرو بر اساس مقررات جاری کشور است و در صورت عدم شماره‌گذاری توسط پلیس راهور به دلایل مرتبط به مشتری، مسئولیتی متوجه شرکت و نمایندگی نخواهد بود.

خریدار باید تمامی مشخصات، آدرس تلفن تماس و شرایط پرداخت مذکور در این قرارداد را بررسی و کنترل و تایید کرده و در صورت بروز هرگونه ایراد، مسئولیت آن به عهده خریدار است.

تحویل اسناد خودرو شامل سند، کارت گارانتی، بیمه‌نامه، پلاک انتظامی و… در محل نمایندگی خواهد بود. سایر اسناد خودرو که شامل سند مالکیت، کارت خودرو و کارت سوخت، توسط دستگاه‌های اجرایی از طریق پست ارسال خواهد شد.

شرایط فروش اقساطی

مهلت زمان تحویل خودروها ۳ تا ۶ ماه بعد از ثبت نام فروش اینترنتی کرمان موتور خواهد بود.

در روش فروش اقساطی، مشتریانی می‌توانند ثبت نام کرمان موتور را انجام دهند که چک برگشتی نداشته باشند.

زمان پرداخت اقساط هر سه ماه یک بار (۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه) بوده و مبلغ قسط‌ها در زمان صدور دعوتنامه محاسبه می‌شود.

برای واریز مبالغ بالای ۵۰ میلیون تومان، پس از گرفتن شماره قرارداد از سایت فروش اینترنتی کرمان موتور، مشتریان باید حداکثر تا ۷۲ ساعت بعد مبلغ پیش‌پرداخت را واریز کنند، در غیر این صورت قرارداد باطل شده و وجه به مشتری بازگردانده می‌شود.

مدارک لازم پیش فروش

مدارک معتبر شناسایی متقاضی

هماهنگی آدرس و کد پستی خریدار

حساب بانکی معتبر و تایید شده

اخبار کرمان موتور

قیمت و تعرفه هیوندای کرتا

هیوندای کرتا تیپ GL وارداتی با قیمت ۱۶ هزار و ۵۰۰ یورو وارد می‌شود.

تعرفه واردات این خودرو، ۹۵ درصد اعلام شده است.

خودرو جدید کرمان موتور در سال ۱۴۰۲

بنابر اعلام وزارت صمت، شرکت خودروسازی کرمان موتور در نظر دارد سدان جدیدی با نام ایگل را در سال ۱۴۰۲ روانه بازار کند.

رکورد تولید ماهیانه کرمان موتور در شهریور شکسته شد

مهر 1402: تولید شهریور ماه گروه  خودروسازی کرمان موتور از مرز 7 هزار دستگاه عبور کرد و افزایش تولید 34% نسبت به متوسط پنج ماهه اول 1402 ثبت شد. با تحقق تولید ماهانه 7015 دستگاه از انواع محصولات کرمان موتور، رکورد بی سابقه ای در طول تاریخ تولید کرمان موتور ثبت گردید.

با تمرکز بر توسعه حداکثری، بهینه سازی بهره برداری از منابع و امکانات، اجرای برنامه های متعدد بهبود با اهتمام تمامی کارکنان این شرکت، تولیدات کرمان موتور در شهریورماه سال جاری رکورد آمار تولید ماهیانه در تاریخ فعالیت این شرکت را جا به جا نمود.

کرمان موتوردر 6 ماهه اول سال 1402 توانست افزایش 55% را نسبت به مدت مشابه در سال 1401 ثبت کند. از ابتدای سال جاری تاکنون کرمان موتور موفق شده است بیش از 80% از میزان تولید سال 1401 را محقق نماید. تا پیش از این بالاترین آمار تولید ماهانه برای تیر 1397 با رکورد ماهانه  4،582 دستگاه و پس از آن اردیبهشت 1397 با تولید ماهانه 4،196 دستگاه ثبت گردیده بود.

شرکت کرمان موتور قبلا از هدف تولید 100 هزار دستگاهی برای سال 1402 خبر داده بود که جا به جایی رکورد تولید ماهانه در این شرکت در راستای تحقق این هدف صورت گرفته است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر