حقوق بازنشستگان

کارت خرید اقساطی یکی از مزایای مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی و کارمندان دولت به حساب می‌آید. امکان خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان تامین اجتماعی همیشه برای آنها راهگشا و کارٰآمد بوده است.

سایت شماره یک:

حقوق بازنشستگان مسئله پر چالش همه دولت ها بوده است . مقدار دریافتی حقوق بازنشستگان همیشه موجب نارضایتی قشر عظیمی از بازنشستگان است زیرا بازنشستگان بر این اعتقادند که مبلغ حقو بسیار ناچیز است . تعیین میزان حقوق بازنشستگان در اواخر هر سال با تنش همراه است. طبق نظر کارشناسان حقوق بازنشستگان با فرمول جدید بیشتر می شود.  جزئیات جدید از حقوق بازنشستگان را بخوانید.

حقوق بازنشستگان شامل حقوق پایه، بیمه‌های اجتماعی، بیمه تکمیلی، روزهای تعطیل و تعطیلات سالانه، یارانه‌ها و منافع دیگر است. همچنین، سازمان تامین اجتماعی در صورت لزوم می‌تواند تغییراتی در حقوق بازنشستگان اعمال کند.یکی از عوامل مهم در تعیین حقوق بازنشستگان ، سابقه کاری آنهاست. سال‌های کاری فرد در سازمان یا شرکتی که در آن کار می‌کرده است، به عنوان یک شاخص مهم برای محاسبه حقوق بازنشستگی استفاده می‌شود.

کارت خرید اقساطی یکی از مزایای مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی و کارمندان دولت به حساب می‌آید. امکان خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان تامین اجتماعی همیشه برای آنها راهگشا و کارٰآمد بوده است. برای همین هم کارا کارت در دسترس‌شان قرار گرفته تا بتوانند نقدی کالا و لوازم موردنیازشان را بخرند و به صورت اقساطی هزینه آن را پرداخت کنند. کارا کارت این امکان را به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی و کارمندان دولت می‌دهد تا کالاهای موردنیاز خود را قسطی خریداری کنند. در ادامه جدیدترین اخبار در حوضه را در سایت مکتوب نامه بخوانید.

علی اصغر بیات درباره پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان کارگری از سوی تامین اجتماعی اطلاع رسانی کرد.

علی اصغر بیات رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی درباره معوقات حقوق بازنشستگان کارگری اطلاع رسانی کرد.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، عدم پرداخت معوقات مستمری بگیران تامین اجتماعی را، بدهی دولت به این سازمان عنوان کرد.

منبع: اندیشه معصر

تگ های مرتبط

ارسال نظر