زخم کاری

دانلود قسمت ۱۱ فصل ۲ سریال زخم کاری بازگشت، دانلود زخم کاری ۲ قسمت ۱۱ یازدهم، دانلود قسمت 11 فصل 2 زخم کاری، زخم کاری فصل دوم قسمت ۱۱، دانلود زخم کاری 2 قسمت 11، دانلود قسمت یازدهم فصل دوم زخم کاری ترافیک نیمه رایگان، دانلود قسمت جدید زخم کاری ۲ بازگشت در ادامه مطلب.

سایت شماره یک:

برای دانلود سریال زخم کاری فصل ۲ دوم قسمت ۱۱ یازدهم بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان و نویسندگی محمدحسین مهدویان یباشد در این سریال بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، امیر دژاکام، مه‌لقا باقری به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بازیگران زخم کاری فصل 2

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.

داستان زخم کاری فصل 2

میثم که تنها وارث تاج و تخت مالک است، در پی انتقام از قاتل اوست. در این میان، نبود مالک بهانه ای می شود برای ورود طلوعی، تنها حامی قدرتمند هولدینگ ریزآبادی به آنجا برای سروسامان دادن به اوضاع...اما این تمام حقیقت نیست!

روند داستانی قسمت دهم زخم کاری ۲

حسام فرنهادزاده و ادامه راه پدر

در قسمت دهم زخم کاری ۲ حسام فرنهادزاده با یافتن درزهای اطلاعاتی و کشف نفوذ سامان که یکی از گمارده‌های طلوعی برای به زمین زدن خاندان فرنهادزاده بود ثابت کرد آنقدرها هم که طلوعی و شفاعت فکر می‌کردند دست و پا چلفتی و خنگ نیست و می‌تواند حتی در غیاب پدرش هم گلیم خود و شرکت را از آب بیرون بکشد. نقشه حذف فرنهادزاده توسط طلوعی با ورود سامان به شرکت فرنهاد به مسیر تازه‌ای رسید که می‌توانست با استفاده از نقطه ضعف حسام که همان قمار کردن است منجر به نابودی او شود با گرایی که دستمالچی به پسر فرنهادزاده داد تمامی نقشه‌ها نقش بر آب شد تا طلوعی باز هم متوجه نشود که از چه ناحیه‌ای ضربه خورده است.

و به زودی بعد از یه وقفه فصل 3 زخم کاری از وبسایت فیلیمو و فیلم کده منتشر میشود

سریال زخم کاری بازگشت را از کجا ببینم؟

سریال زخم کاری 2 قسمت یازدهم 11 فصل دوم 2 از پلتفرم فیلیمو و وبسایت فیلم کده منتشر می شود و تیزر این سریال نیز از سرویس های اشتراک ویدیویی آپارات، ویدائو، نماشا، فیلو و... قابل مشاهده است.

منبع: ایرنا

تگ های مرتبط

ارسال نظر