فال روزانه

فال روز و طالع بینی 27 آبان 1402 را مطالعه می فرمایید.

سایت شماره یک:

فال روزانه یک فرایند است که بسیاری از افراد برای شروع روز خود از فال روزانه استفاده می‌کنند. فال روزانه به عنوان یک راه برای پیش‌بینی و درک رویدادهای روزانه و تأثیر آنها بر زندگی شما به کار می‌رود. اغلب فال‌روزانه بر اساس نشانه‌ها، استدلال‌های شخصی و باورهای فردی ساخته می‌شوند. فال روزانه امروز را در مطلب زیر بخوانید.

از دیرباز همواره مردم معتقد بودند که پدیده‌های اخترشناسی روی اتفاقات زندگی آن‌ها اثرگذار است. هنوز هم هستند که براساس نجوم و وضعیت ستارگان در آسمان طالع بینی می‌کنند. برخی از آن‌ها طالع بینی و فال افراد براساس ستارگان آسمان و ماه تولد افراد را در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. ما هم در پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز این مطالب را برای متولدین ماه‌های مختلف از همان منابع معتبر خارجی گردآوری و روزانه به صورت ترجمه شده به فارسی در اختیار شما می‌گذاریم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد. با ما همراه باشید.

فال روزانه در روز 27 آبان 1402 برای متولدین فروردین ماه

اگر به دنبال پیشرفت در زندگی هستید، بهتر است قدم به قدم جلو روید. با عجله و گذراندن پله ها دو تا یکی، نه تنها پیشرفت نمی کنید بلکه ممکن است به عقب نیز پرت شوید، بنابراین عجله را کنار بگذارید و قدم های خود را با احتیاط بردارید. جزییات را نیز فراموش نکنید. در مورد زندگی عشق تان نگران هستید، امروز بهترین فرصت است تا به طور جدی در مورد رفتارش با او گفتگو کنید. اما این را بدانید که موضوع آنقدرها هم که شما فکر را می کنید، اهمیت ندارد. به جای جر و بحث به دنبال فعالیت هایی باشید که خنده را روی لب هایتان می آورد. اگر میخواهید اوضاع بهم نریزد باید یک کار نیمه تمام را با هر سختی که شده همین امروز تمام کنید. این هفته خرید یا فروش هیچ کدام به نفعتان نیست، فعلا دست نگه دارید. همین روزها دری باز خواهد شد و شخصی که بسیار دلتنگش هستید را خواهید دید.

فال روزانه در روز 27 آبان 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه

ار آنجا که امروز زمین و زمان بر وفق مرادتان است بنابراین بهترین فرصت است تا برای مسائل مالی خود تصمیم بگیرید. شما بهتر از هر شخص دیگری به نیازهای خود آگاهید بنابراین در مورد آنها تحقیق و پس از شناخت کامل، راه خود را در پیش بگیرید. کاملا از رفتارتان پیداست که در مورد رابطه با شخصی، دو دل هستید تنها به این دلیل که رفتاری عجیب و غریب از خود نشان داده است. از یک طرف او را یکی از دلایل شادی و سرگرمی زندگی خود می دانید، از طرف دیگر برخی رفتارهای او واقعا برایتان آزار دهنده است. به نفع تان است تا این شرایط را بیشتر ازین کش ندهید و یک راه را انتخاب کنید. افکار و ایده‌هایتان را در جایی بنویسید، درست زمانی که فکر نمی‌کنید و توقع ندارید به دردتان خواهد خورد. در یک جمع خانوادگی و یا دوستانه خودتان و نظرتان را جدی بگیرید و طوری رفتار کنید تا دیگران هم شما را جدی بگیرند و برای نظرتان احترام قائل شوند.

فال روزانه در روز 27 آبان 1402 برای متولدین خرداد ماه

روز متفاوتی را امروز تجربه می کنید ، تغییرات و پیشرفت های زیادی را در زندگی تان خواهید دید. احساسات تان شما را به برقراری رابطه با افرادی که به آنها علاقه دارید، سوق می دهد. شاید حرکت تان در طول مسیر کند به نظر آید اما در نهایت منجر به موفقیت تان می شود. در طول راهی که در پیش دارید، جزییات را با دقت زیاد بررسی کنید و هیچ فرصتی را از دست ندهید. باید از ثبات و روحیه محافظه کارانه خود که موجب جذابیت شما برای دیگران می شود، لذت ببرید. به کمک شخصی که در روزهای سختی به دادتان رسیده خواهید رفت. منتظر یک تغییر بزرگ و یا شنیدن یک خبر مهم باشید. برای یک میهمانی کوچک تدارک می‌بینید. کار نیمه تمام شخصی را شما تمام خواهید کرد. از روی محبت کاری برای کسی می کنید اما جواب خوبی نمی‌گیرید.

فال روزانه در روز 27 آبان 1402 برای متولدین تیر ماه

شما گاهی تنوع را ترجیح می دهید اما موفقیت امروز شما در گرو ثبات قدم تان است. اگر دیگران شما را دمدمی مزاج ببینند، اعتمادشان را به شما از دست خواهند داد بنابراین کارهای خود را با ثبات و قدرت بیشتری انجام دهید. از آنجا که در آینده ای نزدیک به کمک دوستان تان احتیاج خواهید داشت، ارتباط خود را با دیگران از دست ندهید و از همین حالا شرایط را برای درخواست کمک از آنها آماده کنید. مهربانی خوب است اما نه بیش از اندازه. ممکن است فردی از این خصوصیت شما سو استفاده کند بنابراین به فکر عاقبت کارهای خود باشید. این روزها لازم است که هم به افکارتان و هم به محیط زندگی‌تان نظم و ترتیبی اساسی بدهید وگرنه کنترل اوضاع کاملا از دستتان خارج خواهد شد. گرچه نیتتان خیر است اما گاهی بهتر است دیگران را به حال خودشان بگذارید. در یک کار خیر شرکت می‌کنید.

فال روزانه در روز 27 آبان 1402 برای متولدین مرداد ماه

فردی شما را تحت فشار قرار داده، به همین دلیل احساس خفقان می کنید. این روزها بیش از همیشه لجباز شده اید. اگر قلب تان را باز بگذارید، انرژی زیادی دریافت می کنید که برای انجام کارها به شما انگیزه می دهد و در آینده ای نزدیک فواید بسیاری برایتان به همراه خواهد داشت. امروز برای اولین بار با فردی قرار ملاقات دارید اما ممکن است حرف های او را کاملا درک نکنید. شاید دلیل اش استرس زیاد شما می باشد. به او زمان دهید و برای انجام هیچ کاری پافشاری نکنید. فهمیدن واقعیت یک مسئله افکارتان را بهم ریخته و رهایتان نمی‌کند، با خودتان تکرار کنید که این نیز بگذرد. قدم به جایی نو می‌گذارید. یک تغییر در زندگی شخصی که به شما نزدیک است روز زندگی شما هم تاثیر می گذارد. هفته شلوغی پیش رو دارید.

فال روزانه در روز 27 آبان 1402 برای متولدین شهریور ماه

سعی کنید قلب تان را باز و عشق و احساس درون تان را با دیگران به اشتراک بگذارید. این زمان طلایی بهترین فرصت است تا ذهن و توانایی هایتان را درگیر اهداف مهم زندگی خود کنید. انرژی مثبتی که از طریق طبیعت به شما رسیده است را با تک تک سلول های بدن تان احساس کنید و ببینید که چگونه خوشبختی به سراغ تان می آید. اگر مراقب کلامی که به زبان می آورید نباشید، با معشوق خود دچار اختلاف و بگو مگو خواهید شد. وظایف سنگینی روی دوش هر دوی شما بوده است بهتر است شرایط یکدیگر را درک کنید و جنبه های مثبت رابطه را ببینید. صبوری اندازه دارد، در مقابل کسی که همه چیز حول محور خودش می چرخد و دیگران برایش کوچکترین اهمیتی ندارند بایستید. بلایی از سرتان می گذرد، صدقه بدهید. در جمعی با آغوش باز پذیرفته می شوید. برای انجام یک کار خیر به جایی دعوت می‌شوید

فال روزانه در روز 27 آبان 1402 برای متولدین مهر ماه

سعی کنید امروز از کارهای جدی که نیاز به فکر کردن دارد خودداری کنید. بهتر است در خانه بمانید و فعالیتی را که فکر می کنید حالتان را خوب می کند، انجام دهید. نقاشی بکشید یا غذای مورد علاقه خود را درست کنید. شما می توانید با لبخند خود الهام بخش دیگران باشید بنابراین آن را از دیگران دریغ نکنید. اگر نتوانستید ارتباط خوبی با دیگران برقرار کنید، افسرده و دلسرد نشوید. این بدین معنی است که باید زمانی را به تنهایی خود اختصاص دهید. امروز مهربانی در شما موج می زند، این حس را به معشوق تان نیز منتقل کنید. در مورد شخصی در محل کار یا تحصیل که نگرانتان می‌کند حواستان باشد تا بهانه‌ای به دستش ندهید. دروغ بزرگترین گناه است. با شخصی در اطرافتان که می‌دانید دروغ می‌گوید کنار نیایید و مدارا نکنید. برای انجام کاری زمان بسیار مهم است.

فال روزانه در روز 27 آبان 1402 برای متولدین آبان ماه

اگر امروز با مخالفت های زیادی مواجه شده اید، جنگ و دعوا راه نیاندازید. سعی کنید خودتان را کنترل کنید و دید مثبت تان را از دست ندهید. شما می توانید با درک درست و احترام به دیگران تعادل را در کارهایتان ایجاد کنید. صدقه دادن یکی از راههای رسیدن به احساس امنیت و آرامش است، آن را در برنامه زندگی خود بگنجانید. با عشق خود درباره موضوعی که مدت ها است شما را آزار می دهد، گفتگو و تغییرات مثبت آن را در زندگی تان مشاهده کنید. خنده دوای هر دردی است، آن را فراموش نکنید. برای یک روز هم که شده از شهر خارج شوید و از هیاهوی اطرافتان فاصله بگیرید. آن روز تا می توانید انرژی تحلیل رفته‌تان را دوباره جمع کنید. شما با شخصی که همه چیز را با ارزش مادی می‌سنجد حرفی ندارید، وقتتان را بیهوده با او تلف نکنید.

فال روزانه در روز 27 آبان 1402 برای متولدین آذر ماه

امروز هر چه سعی می کنید کارهایتان را به درستی پیش ببرید، نمی شود. ممکن است حتی دلیل آن را هم ندانید، اما توصیه می کنیم در مورد مسائلی که به خوبی درک نمی کنید، استرس و نگرانی به دل تان راه ندهید. کلید موفقیت شما خوب گوش کردن است، به شرط آن که عدالت در هر دو طرف رعایت و طرف مقابل شما نیز برای حرف هایتان ارزش قائل شود و به درک مشترکی برسید. در جملاتی که به زبان می آورید، احتیاط کنید زیرا ممکن است به سادگی موجب ناراحتی نزدیک ترین افراد زندگی تان شود. در رابطه عاطفی‌تان توجه داشته باشید که این روزها او هم خسته و کلافه است، از هر برخورد اصطکاکی دوری کنید و تا می توانید به او محبت کنید اما پا روی دمش نگذارید. در مورد یک مسئله مالی بدون مشورت کردن دست به هیچ اقدامی نزنید.

فال روزانه در روز 27 آبان 1402 برای متولدین دی ماه

امروز در شرایط خوبی به سر می برید طوری که دست به هر کاری بزنید، موفقیت شما حتمی است. اکنون بهترین زمان است تا هدف های بلند مدت زندگی تان را مشخص و برای آنها برنامه ریزی کنید. به چند سال آینده زندگی خود بیاندیشید و ببینید که انجام چه کارهایی در حال حاضر می تواند بر آنها تاثیر بگذارد. امروز باید تعادل را در کارهای خود رعایت کنید. اگر برای قرار ملاقات با فردی بیرون می روید، حس شوخ طبعی خود را کنترل کنید زیرا برای او جذابیت ندارد، به جای آن در مورد موضوعی خاص و مهم گفتگو کنید. شخصی از شما کمکی می خواهد که در حال حاضر از توان شما خارج است، رودربایستی را کنار بگذارید و حقیقت را بگویید. از شخصی توقعی دارید که درست و منصفانه نیست، بهتر است او را به حال خودش بگذارید و بی‌دلیل برای خودتان دشمن درست نکنید.

فال روزانه در روز 27 آبان 1402 برای متولدین بهمن ماه

میان عقل و دلتان گیر کرده اید و برقراری تعادل میان آن دو برایتان کمی سخت شده است. زاویه دیدی که نسبت به گذشته داشته اید، احساسات شما را درگیر خود کرده است و حس می کنید شما را از پیشرفت باز می دارد. بهتر است گذشته خود را رها کنید و تنها از آن برای آینده خود درس بگیرید. زندگی عاطفی شما خوب است اما اگر سرزنش و نیشخند را از آن حذف کنید، بهتر هم می شود. اگر چیز ناراحت کننده ای در روابط شما وجود دارد، به جای افزودن مشکلات، آنها را با افراد مورد اعتماد در زندگی تان در میان بگذارید. از نه گفتن نترسید از کاری که می‌دانید ممکن است برای انجام ندادنش تمام عمر افسوس بخورید و خودتان را سرزنش بکنید حتما انجام بدهید. خط قرمزهایتان را جدی بگیرید و اجازه ندهید هیچکس به هیچ بهانه‌ای از آن‌ها رد شود. حواستان باشد فرصت پیش آمده را از دست ندهید.

فال روزانه در روز 27 آبان 1402 برای متولدین اسفند ماه

احساس می کنید که دیگران با شما سر ناسازگاری دارند اما مراقب باشید، شاید آنها می خواهند میزان سازگاری و تحمل شما را بسنجند. اطرافیان تان شما را فردی مهربان، دلسوز و با گذشت می بینند و در مواقع نیاز به شانه های شما تکیه می کنند. یادتان باشد هر چه رفتارتان با دیگران بهتر باشد، انرژی بیشتری دریافت خواهید کرد. بهتر است به جای بحث مداوم با شریک زندگی تان، کمی به خودتان فرصت دهید. توصیه می کنیم برای تغییر حال و هوایتان، دو بلیط تهیه کنید و به سینما بروید یا شام خود را در رستورانی زیبا میل کنید. این روزها غم بزرگی به دلتان چنگ میزند اما حالا وقت سوگواری نیست، قوی باشید و حق‌تان را بگیرید بعدا وقت برای گریه است. انجام کارهای اداری یک مسئله حقوقی و مالی کلافه تان می کند، یادتان باشد شما فقط یکبار فرصت زندگی دارید.

فال چیست؟

فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟

این پدیده در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

البته فال های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …

نظر اسلام در خصوص فال چیست؟

اسلام دینی است که بر فطرت و حقانیت بنا شده است و از هر نوع توهم و ساده‌انگاری دور است. اسلام تلاش و کوشش را برای انسان ضروری می‌داند تا از این طریق زندگی خوبی برای خودش رقم بزند. در مورد فال هم باید دانست که فال بد به شدت از سوی اسلام نهی شده است چون اثر روانی منفی برای فرد به همراه دارد. اما فال خوب که موجب شادی و امید افزایی شود، آن هم با شرایطی که هزینه‌ای در آن وجود ندارد جایزاست.

به عنوان مثال روزی پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله با جمعی سفر می‌کردند. در میان راه یک سواری را دیدند و حضرت نام او را پرسیدند. آن مرد خودش را «سعد» معرفی کرد. پیامبر صلی‌الله علیه و آله با شنیدن نام او فرمودند: «سعدنا» یعنی خوشبخت شدیم و همین نام را به فال خوب گرفتند که ان‌شاءالله سفر خوب و خوشی خواهیم داشت.

منظور از فال خوب در اسلام این است، نه اینکه افراد با صرف هزینه‌هایی به افرادی مراجعه کنند که هیچ علمی ندارند و مطالبی را عنوان می‌کنند که هیچ بنای عقلی و درستی ندارد. این کار درواقع فریب‌کاری است و اسلام هر نوع فریبکاری را به شدت نفی کرده است.

سخن آخر

در انتهای این بحث بد نیست بدانید نوع دیگری از فالگیران هم هستند که به فالگیران شیاد معروفند و آنها را فال ساز مینامیم. این افراد ابتدا با بدست آوردن اطلاعات شخصی شما بطور مخفیانه و بازگویی همان اطلاعات در حضورتان هنگام فال گرفتن، راستگویی خودشان را در ذهن شما به باور میرسانند و آنگاه شروع میکنند به پیشگویی چیزهایی که خود دلشان میخواهد. به این ترتیب شما پیشگویی های آنها را باور میکنید و البته میدانید این باورها هم موجب میشود این وقایع برای شما رخ بدهند. در این خصوص میخواهم بگویم اگر برای شما باورهای خوبی میسازند مثلا به شما نوید خوشبختی میدهند و ازاین بابت نیز هزینه زیادی از شما نمیگیرند این کار مانند هیپنوتیزم کردن است و باید از ایشان تشکر کنید اما اگر برای شما آرزوهای بدی میکنند یا با بی انصافی پول زیادی میگیرند واقعا شیادند!!!

شما هم اگر تجربه‌ای درخصوص فال‌ها دارید، یا احیاناً گرفتار فالگیرهایی شیاد شده‌اید، یا نظراتی در خصوص فال‌های ساعدنیوز دارید، با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

تگ های مرتبط

ارسال نظر