تصویری از شباهت جالب حسین مهری و پسرش را در ادامه مشاهده کنید.

سایت شماره یک:

حسین مهری  ازدواج کرده و یک فرزند دارد.  حسین مهری  بازیگر معروف ایرانی متولد 23 آبان 1363 است. حسین مهری  2 برادر دارد و ساکن تهران هستند.  حسین مهری  20 سال سابقه تئاتر دارد و در سریال زیر هشت نقش عباس معرفی شد و مورد توجه قرار گرفت.  حسین مهری  فعالیت حرفه ای خودرا از سال 1377 آغاز نمود

حسین مهری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایرانی آبان سال ۱۳۶۳ در تهران متولد شده است. او از سال ۱۳۷۷ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بازی در سریال همه چیز آنجاست، حوالی پاییز و معراجی ها را در کارنامه هنری خود دارد. آقای بازیگر چند سالی است که ازدواج کرده و یک فرزند پسر به نام حامین دارد. به تازگی تصویری از شباهت جالب حسین مهری و پسرش در اینستاگرام منتشر شده است. برای مشاهده این عکس در نیک صالحی همراه ما باشید.

حسین مهری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: پدر و پسر خواب آلو تا آفتاب نخوره بهمون کامل بیدار نمیشیم

حسین مهری

ازدواج و همسر حسین مهری

او ازدواج کرده و متاهل است، او در آذر ماه 1391 ازدواج کرده و هنوز اطلاعاتی راجب همسر او منتشر نشده است، هم اکنون یک پسر دارد.

شروع بازیگری حسین مهری

او پی در پی با دفتر های مختلفی تماس گرفت و از آنها میپرسید که به بازیگر نیاز دارند یا نه!، که با دفتر آقای حسین فرخی تماس گرفت و آنها به بازیگر نیاز داشتند، او رفت و فرم پر کرد که ناگهان به بخشی رسید که باید نام معرف را وارد میکرد، اما او معرفی نداشت و نیم ساعت در دفتر معطل شد که آقای فرخی به سراغ او رفت و آقای مهری نیز قضیه رو شرح داد و حسین فرخی از او خوشش اومد و اورا انتخاب کرد.

حسین مهری می گوید برای انتخاب نقش سه عامل برای او بسیار مهم است: کارگردان، فیلنامه و نقش سه عامل مهم برای او است. از نظر او کارگردان باید فری قابل اعتماد باشد و فیلنامه جالب و جون دار باشد، همچنین نقش باید جای تلاش داشته باشد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر