دادستان عمومی‌و انقلاب مینودشت در استان گلستان گفت: با تأکید رئیس کل دادگستری استان گلستان و پیگیری دادستان مرکز استان به علت اهمیت این پرونده، با کار شبانه‌روزی در کوتاه‌ترین زمان پس از بررسی اسناد و مدارک و معاینه محل حادثه، نظریه کارشناسی صادر شد.

سایت شماره یک:

سیدرضی حسینی افزود: در این نظریه، آموزش و پرورش شهرستان و مسئولان مدرسه شاهد این شهر به دلیل نادیده گرفتن هشدار‌های هواشناسی و اداره منابع طبیعی مینودشت نیز به عنوان متولی پارک جنگلی باقرآباد که مسئول شناسایی و جمع‌آوری درختان فرسوده و ناپایدار محل برگزاری این اردوست، مقصر شناخته شدند و درصد قصور هر بخش نیز مشخص شده است.

حسینی گفت: رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان مینودشت هم امروز برای ارائه توضیحات به دادسرا احضار شد، هفته گذشته هم سرپرست آموزش و پرورش مینودشت، ۲ تن از معاونان آموزش و پرورش این شهرستان، مدیر و معاون پرورشی مدرسه ابتدایی شاهد، برای اخذ توضیح و دفاعیات به دادسرای مینودشت احضار شدند.

اردوی دانش‌آموزی روز دوشنبه ۲۹ آبان علیرغم هشدار‌های هواشناسی در جنگل‌های مینودشت برگزار شد که بر اثر وزش باد و سقوط درخت، ۲ دانش‌آموز و یک معلم، مصدوم شدند که متأسفانه یک دانش‌آموز بر اثر شدت جراحات پس از چند روز کما، درگذشت.

منبع: ایران

تگ های مرتبط

ارسال نظر