طرح فروش محصول جدید مدیران خودرو که MVM X33 Cross نامگذاری شده، در دو مدل دنده‌ای و اتوماتیک (CVT) با موعد تحویل ۹۰ روزه آغاز شده است.

سایت شماره یک:

محصول جدید مدیران خودرو با نام MVM X33 Cross که پس از X22 Pro، دومین فیس‌لیفت برپایه هاچبک کراس این شرکت از خودروسازی چری به حساب می‌آید، بصورت رسمی برای مصرف‌کننده، قیمت‌گذاری شد و شرایط فروش این خودرو نیز بصورت نقدی و اقساطی به نمایندگی مُجاز فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو اعلام شده است. طبق بخشنامه فروش ارائه شده توسط مدیران خودرو، قیمت MVM X33 Cross در مدل دنده‌ای، ۸۰۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان و در مدل اتوماتیک، ۸۰۰میلیون و ۹۷۰هزار تومان اعلام شده است.

به گزارش خودرودیلی، در اولین طرح فروش، خریداران می‌توانند MVM X33 Cross را هم در مدل دنده‌ای، و هم در مدل اتوماتیک، بصورت اقساطی نیز خریداری کنند به این ترتیب که حداقل ۵۰درصد از قیمت نهایی خودرو، در هنگام ثبت‌نام و به عنوان پیش‌پرداخت از مشتری دریافت می‌شود و مابقی، در قالب اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماه (با کارمزد ۲۳درصد) قابل تسویه خواهد بود. در جدول زیر می‌توانید مبلغ پیش‌پرداخت و همچنین اقساط با پیش‌پرداخت ۵۰ درصدی در طرح فروش اقساطی MVM X33 Cross را مشاهده فرمایید.

در این طرح فروش، نمونه های ثبت‌نامی MVM X33 Cross در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک‌مدادی قابل سفارش بوده، موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی، ۹۰روز کاری پس از تکمیل وجه دعوتنامه و تایید اعتباری اعلام شده است. گفتنی است به وجه پرداختی مشتری در هنگام ثبت‌نام، ۱۲درصد سود انصراف نیز تعلق می‌گیرد.

همانطور که اشاره شد، ام‌وی‌ام ایکس۳۳ کراس در اصل دومین فیس‌لیفت هاچبک اقتصادی مدیران‌خودرو یعنی X22 به حساب می‌آید. البته با توجه به بازنگری گسترده در طراحی ظاهری و همینطور فضای داخلی در مقایسه با X22 و X22 Pro، تصمیم شرکت بر آن بوده تا این محصول را با نام و جایگاهی متفاوت در بازار ایران عرضه کند، بدون این که تصمیم به پایان دادن تولید و عرضه X22 Pro داشته باشد.

ام‌وی‌ام ایکس۳۳ کراس در مدل دنده ای دارای موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که با ۱۱۶ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۳ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، به گیربکس ۵ سرعته دستی متصل است. در مدل اتوماتیک اما محرک این خودرو، یک موتور ۱.۰ لیتری توربو ۱۰۲ اسب‌بخاری با ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه است که به گیربکس CVT با شبیه‌ساز ۹ سرعته متصل است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر