جدیدترین عضو خانواده کوییک پس از اعلام قیمت حالا در طرح‌های فروش این شرکت قرار گرفته است.

سایت شماره یک:

شرکت  سایپا ، طرح فروش کوییک GXL آذر 1402 ویژه متقاضیان  سامانه یکپارچه خودروهای داخلی را آغاز کرد. در شرایط فروش کوییک GXL آمده است که فروش به دو صورت پیش‌فروش و فروش فوری خواهد بود و متقاضیانی که در تاریخ 1 آذرماه از سمت سایپا پیامک دریافت کرده بودند می‌بایست نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند. همچنین موعد تحویل خودروها به مشتریان نیز 90 روزه اعلام شده است.

شرکت سایپا طرح فروش فوری و پیش‌فروش کوییک GXL را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه آغاز کرد. این طرح فروش ویژه افراد اولویت‌بندی شده در تابستان 1403 خواهد بود که روز 1 آذرماه از سمت تولیدکننده پیامک تکمیل وجه دریافت کرده‌اند. قیمت تعیین شده برای کوییک GXL مبلغ 360 میلیون تومان است که مشتریان پس از تکمیل وجه می‌توانند خودرو خود را 90 روز بعد تحویل بگیرند.

همانگونه که گفته شد، این طرح به دو صورت پیش‌فروش و فروش فوری است. پس افرادی که اولویت تابستان هستند می‌توانند خودرو خود را زودتر از موعد تحویل بگیرند. بنابراین این افراد اوایل سال 1403 می‌توانند خودرو خود را فقط با رنگ سفید تحویل بگیرند.

اما شرایط پیش فروش سایپا نیز برای طرح فروش کوییک GXL فراهم شده است. در ابن طرح فروش، متقاضیان می‌توانند مبلغی بالغ بر 180 میلیون 422 هزار تومان را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب فروشنده واریز کنند. طبق سوابق قبلی، در طرح‌های پیش‌فروش قیمت قطعی نیست و قیمت نهایی در زمان تحیول خودرو مشخص می‌شود. این طرح نیز از این قاعده مستثنی نیست و متقاضی باید درنظر بگیرد که قیمت قطعی کوییک GXL در زمان تحویل مشخص می‌شود.

ضمناً طبق بخشنامه فروش سایپا، زمان تحویل کوییک GXL در طرح پیش‌فروش، تیر الی شهریور 1403 خواهد بود.

همانگونه که قبلاً گفتیم، هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی کوییک GXL و امکانات رفاهی و ایمنی این هاچ‌بک کوچک اطلاعاتی در دسترس نیست. اما یقیناً بهترین و پرآپشن‌ترین خودرو کوییکی که تا حالا معرفی شده همین مدل خواهد بود.

مدل GX معمولی با این مشخصات فنی عرضه شده است:

پیشرانه M15

90 اسب‌بخار قدرت قدرت

137 تیوتن‌متر گشتاور

گیربکس 5سرعته دستی

حالا باید دید که کوییک جدید چه تفاوت‌های با مدل معمولی دارد.

منبع:مکتوب نامه

تگ های مرتبط

ارسال نظر