عکسی که جواد عزتی از خود در فیلم هزارپا به اشتراک گذاشت را مشاهده می کنید.

سایت شماره یک:

بیوگرافی جواد عزتی
شروع فعالیت ای هنری جواد عزتی
ازدواج جواد عزتی
جواد عزتی بازیگر جوان و شناخته شده کشورمان است. جواد عزتی بازیگری جسور است که از ایفای نقش های جدید ترسی ندارد و کاراکترهای جدید را به خوبی اجرا می کند. جواد عزتی از معدود بازیگرانی است که هم در ژانر طنز و هم در ٓانرهای درام و اجتماعی موفق بوده و خوش درخشیده است. جواد عزتی تا کنون توانسته جوایز متعددی را کسب نمایند و به کلکسیون افتخارات خود بیافزاید. جواد عزتی طرفداران بسیاری دارد.

جواد عزتی

بیوگرافی جواد عزتی

محمدجواد عزتی  (زادهٔ ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشگاه سوره است. جواد عزتی توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به طرز قابل توجهی بالا ببرد. علاوه بر این، وی در فیلم‌های پرفروشی همچون آینه بغل، اکسیدان، چهار انگشت، لاتاری و ماجرای نیمروز و ماجرای نیمروز رد خون بازی کرده‌است. وی تا به امروز سه بار کاندید دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است.

شروع فعالیت ای هنری جواد عزتی

او در ۱۵ سالگی وارد حرفه تئاتر شد که داستان جالبی پشت این موضوع قرار دارد. بنابر گفته‌های خودش در دوران دبیرستان، یک آزمون بازیگری می‌دهد و به‌خاطر همان آزمون همراه‌ با چند دانش‌آموز دیگر یک گروه تئاتر تشکیل می‌دهند که بعدها متوجه شدند آن آزمون بازیگری به‌هیچ‌وجه رسمی نبوده و تنها قصد کلاهبرداری از آن‌ها را داشته‌اند.

بااین‌حال پس از این داستان جواد عزتی دل‌سرد نمی‌شود و با اراده‌ای محکم‌تر تصمیم می‌گیرد مسیر بازیگری در تئاتر را دنبال می‌کند. او درابتدا در تئاترهای خیابانی به ایفای نقش می‌پرداخت و به‌دلیل استعداد بالای خود خیلی سریع توانست به اجرا در سالن‌های تئاتر برسد و در سال ۱۳۷۵ به‌صورت حرفه‌ای نخستین اجرای خود را تجربه کند. او پس از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاهِ سوره در رشته تئاتر این رشته را خیلی حرفه‌ای‌تر دنبال کرد و سرانجام در سال ۱۳۸۱ رسما وارد تلویزیون شد و برای اولین‌بار جلوی دوربین رفت.

جواد عزتی

پس از ورود به تلویزیون، در سال ۱۳۸۳ در ۲ سریال طنز به‌ایفای نقش پرداخت. ابتدا در سریال «من یک مستاجرم» به کارگردانی پریسا بخت‌آور و نویسندگی شادمهر راستین حضوری مختصر داشت و پس از آن توانست نقش پررنگ‌تری را در سریال «کمربندها را ببندیم» بازی کند. این سریال به نویسندگی پیمان قاسم‌خانی، خشایار الوند و امیرمهدی ژوله و به کارگردانی مهدی مظلومی از شبکه سه سیما روی آنتن رفت. احتمالا مهم‌ترین نقش‌آفرینی جواد عزتی در سال‌های ابتدایی حضورش در تلویزیون به سریال «مظفر» مربوط می‌شود. یکی از سریال‌های مهران مدیری که در سال ۱۳۸۵ به نویسندگی سروش صحت، پیمان و مهراب قاسم‌خانی و خود مهران مدیری در ماه مبارک رمضان از شبکه سه پخش شد.

پس از سریال باغ مظفر بود که رفته‌رفته استعداد بسیار بالای جواد عزتی موردتوجه بسیاری از اهالی سینما قرار گرفت و توانست نقش‌های بسیار مهم‌تری را ایفا کند. یکی از این نقش‌ها به سریال «قرارگاه مسکونی» مربوط می‌شود که در نوروز سال ۱۳۸۷ از شبکه پنج سیما روی آنتن رفت. پس از همکاری موفقیت‌آمیز با مهران مدیری بار دیگر شاهد ایفای نقش او در سریال جدید این کارگردان برجسته ژانر طنز بودیم. حضور جواد عزتی در سریال «مرد هزار چهره» با اینکه بسیار کوتاه بود ولی راه را برای همکاری‌های بعدی او و مهران مدیری هموارتر کرد.

جواد عزتی

ازدواج جواد عزتی

جواد عزتی در سال ۱۳۸۵ با خانم مه‌لقا باقری ازدواج کرد. مه‌لقا باقری که او هم در دانشگاه سوره مشغول تحصیل بود پس از آشنایی با جواد عزتی از او برای بازی در پایان‌نامه خود دعوت کرد و همین آشنایی درنهایت منجر به ازدواج این ۲ بازیگر شد. مه‌لقا باقری، همسر جواد عزتی که چهار سال از او بزرگ‌تر است هم‌اکنون در رشته بازیگری فعالیت می‌کند.

جواد عزتی

تگ های مرتبط

ارسال نظر