شهاب حسینی

زمان پخش سریال «گناه فرشته» به کارگردانی حامد عنقا و با بازی شهاب حسینی اعلام شد. این سریال قرار است از اول دی ماه روزهای جمعه به شکل اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» پخش شود.

سایت شماره یک:

شهاب حسینی بازیگر مطرح سینما و تلوزیون است.شهاب حسینی کارهای خوانندگی و کارگردانی‌هم انجام داده و همچنین مدتی مجری برنامه تاک شو همرفیق بود. اخیرا عکس جذابی از شهاب حسینی در فضای مجازی پخش شده.  شهاب حسینی در این عکس، پسر خود را کول گرفته است. گفته می‌شود نام این پسر شهاب حسینی، امیرعلی می‌باشد.

«گناه فرشته» عنوان یکی از سریال‌های پرستاره در دست ساخت شبکه خانگی است که زمان پخش آن به تازگی اعلام شده است. این سریال را حامد عنقا کارگردانی کرده است.

او در اواخر دهه هفتاد سریالی را برای تلویزیون کارگردانی کرد اما بعد از آن تمام تمرکزش را معطوف به فیلمنامه‌نویسی کرد و در ادامه پا به عرصه تهیه‌کنندگی هم گذاشت. او بعد از گذشت سال‌ها باردیگر پشت دوربین رفته و سریال «گناه فرشته» را برای پخش از شبکه خانگی کارگردانی کرده است.

این سریال قرار است از یکم دی ماه روزهای جمعه به جای سریال «زخم کاری» از پلتفرم «فیلیمو» پخش شود. از لوگو این سریال که مهدی میرباقری آن را طراحی کرده به تازگی رونمایی شده و پلتفرم فیلیمو هم با انتشار پوستری از سریال با عکسی از شهاب حسینی به شکل رسمی حضور او را در «گناه فرشته» را اعلام کرده است.

حامد عنقا پیش از این؛ سریال پر مخاطب «آقازاده» را برای شبکه خانگی تهیه کرده بود و فیلمنامه آن را هم به نگارش درآورده بود. از دیگر کارهای عنقا در شبکه خانگی می‌توان به نگارش فیلمنامه فصل اول و دوم سریال «قلب یخی» اشاره کرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر