مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ایلام ،از آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار شب یلدا در ایلام خبر داد.

سایت شماره یک:

«سید مهدی محمدی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب یلدا همزمان با سراسر کشور در استان ایلام آغاز و تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا با هدف نظارت بر بازار میوه،آجیل، شیرینی، خشکبار و گوشت در گشت های مشترک تعزیرات حکومتی از ۱۵ آذر تا ۳۰آذر ماه ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام ابراز کرد: این طرح با هدف رویکرد پیشگیرانه در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، کنترل بازار و تشدید نظارت در تنظیم بازار و جلوگیری از گرانفروشی با همکاری دستگاه های نظارتی انجام می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام افزود: قاضی سیار تعزیرات حکومتی در غالب گشت های طرح مورد نظر در کنار بازرسان حضور دارد و بر اساس مصوبه سران قوا و اختیارات قانونی تعزیرات حکومتی در صورت مشاهده تخلف در واحد های عرضه این کالا ها،پس از تشکیل پرونده واحد متخلف علاوه بر جریمه ۱۰ برابری به اشد مجازات و همچنین تعطیلی واحد صنفی محکوم خواهد شد.

محمدی در پایان گفت: ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی جهت دریافت گزارشات و رسیدگی فوری به شکایات،از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات از طریق سامانه اینترنتی http://www.tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۱۳۵ موضوعات خود را گزارش کنند.

منبع: ایرنا

تگ های مرتبط

ارسال نظر