در جریان برگزاری مراسم شهادت حضر زهرا ، استنشاق گاز مونوکسیدکربن در حسینیه روستای برسمنان بابل باعث مرگ یک فرد ۷۵ ساله و مسمومیت ۳۰ نفر دیگر شد.

سایت شماره یک:

عضو شورای اسلامی روستای برسمنان بیان داشت: این مرد ۷۵ ساله فوت شده، اولین مسموم گاز گرفتگی شب گذشته در حسینیه روستای برسمنان بود که توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل منتقل شد.

حسن حسین زاده با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی و دهیار برای پیگیری حال مسموم شده ها در بیمارستان های بابل حضور یافتیم، بیان داشت: بامداد امروز این مرد ۷۵ ساله در بیمارستان شهید یحیی نژاد جان باخت و امروز در روستا تشییع خواهد شد.

وی اظهار داشت: تعدا اعزامی مسمومان روستای برسمنان به بیمارستان های بابل تا بامداد امروز به ۳۰ نفر افزایش یافته بود.

حسین زاده ادامه داد: در حال حاضر چهار نفر از مسمومان در بیمارستان بستری هستند و حال آنها مساعد است و مابقی از بیمارستان مرخص شدند.

اهال روستای برسمنان بخش لاله آباد بابل که همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه این روستا در حال عزاداری بودند به خاطر جدا شدن لوله بخاری از بدنه آن دچار گاز گرفتگی شدند.

استنشاق گاز مونوکسیدکربن در حسینیه بابل یک فوتی و ۳۰ مسموم برجا گذاشت

از بین جمعیت حدود ۳۰۰ نفری عزاداران، ۳۰ نفر به مراکز درمانی بابل منتقل شدند که از این تعداد یک مرد ۷۵ ساله جان باخت.

در اواسط مراسم عزاداری این پیرمرد جان باخته بی هوش شد که تصور براین بود که این فرد دچار سکته شده است و با اطلاع رسانی مردم از سوی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد.

 

بعد از صرف شام و اتمام عزاداری در حالی که مردم در حال خروج از حسینیه بودند یکی پس از دیگری برروی زمین افتاده و در آن زمان متوجه شدند که لوله بخاری از بدنه بخاری جدا و مردم دچار گاز گرفتگی شدند.

برسمنان، روستایی است ازشهرستان بابل در استان مازندران ایران است.

منبع: ایرنا

تگ های مرتبط

ارسال نظر