علی دایی

علی دایی بار دیگر با حضور در یک مراسم عادی، با استقبال شدید مردم مواجه شد.

سایت شماره یک:

اسطوره محبوب فوتبال ایران امروز جمعه برای حضور در مراسم خاک‌سپاری عموی دوست و شریک ۳۰ساله‌اش سیدمسعود آل‌محمد به بهشت زهرا رفته بود.

آل محمد از دوران جوانی در خرید یک مغازه در حوالی میدان منیریه با دایی شریک شد و سالها کسب و کار پوشاک ورزشی این دو شریک به خوبی پیش رفت.

حضور چهره سرشناسی مثل علی دایی در سالن تطهیر غیرمنتظره بود و مردم عزادار را برای دقایقی از غم و غصه خود غافل کرد. گویی همه حاضران با دیدنش غم از دست‌دادن عزیزان‌شان را برای لحظاتی فراموش کردند و به ابراز احساس و ارادت خود به دایی و گرفتن عکس با او که رخت سیاه برتن داشت پرداختند. با اینحال دایی بدون هیچ واکنش منفی، اجازه داد همه با صبر و حوصله عکس های خود را بگیرند.

جملات مردم در دیدار ناگهانی با ستاره دوست داشتنی خود هم در نوع خود جالب بود و با زبان محاوره و ادبیات عام علاقه و قدردانی خود را به علی دایی می‌گفتند. حتی برخی از چند صد متر آنطرف تر وقتی خبر حضور دایی در سالن تطهیر را شنیدند، ماشین و همراهان را برای دقایقی رها کرده و برای دیدار از نزدیک با او خودشان را به محل می رساندند.

نحوه برخورد مردم عادی با علی دایی نشان از شدت محبوبیت این چهره ورزشی و غیرسیاسی در قلوب افراد جامعه دارد و از این حیث تقریبا با هیچ شخصیت دیگری قابل قیاس نیست. 

عکس‌ها: صالح رحیمی/تابناک

علی دایی

علی دایی

علی دایی

تگ های مرتبط

ارسال نظر