عکسی که ترلان پروانه از خود در اینستاگرامش منتشر کرد.

سایت شماره یک:

بیوگرافی ترلان پروانه
شروع فعالیت های هنری ترلان پروانه
ازدواج ترلان پروانه
ترلان پروانه بازیگر جوان اما قدیمی تلویزیون و سینمای ایران است!‌ ترلان پروانه از همان دوران کودکی وارد عرصه هنر شد و در کارهای هنری بسیاری از تیزرهای تبلیغاتی گرفته تا فیلم و سریال های تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است. ترلان پروانه از جمله هنرمندان جوانی است که توانسته پله های موفقیت را به خوبی طی کند و جایگاه خودش را در میان هنرمندانایرانی به دست آورد. ترلان پروانه بازیگر پرکاری نیست و در انتخاب نقش وسواس به خرج می دهد. ترلان پروانه طرفداران بسیاری دارد.

ترلان پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

شروع فعالیت های هنری ترلان پروانه

از سه سالگی از تبلیغات شامپو جلوی دوربین رفت و حالا در کنار علاقه خود به رقص باله ، بازیگری هم می کند.

ترلان پروانه

خودش در این باره می گوید: اولین بار سال 1380 در 3 سالگی خانمی در فرودگاه من را دید و به مادرم پیشنهاد بازی من در یک تیزر تبلیغاتی داد که مادرم با علاقه قبول کرد. علاقه از این جهت که مادرم قبل از ازدواج زمان دانشجویی در تئاتر فعالیت هنری داشت.

ترلان در مدت هفت ماه حضور خود در تبلیغات در 114 تیزر جلوی دوربین رفت تا اینکه به برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک دعوت شد. در نهایت سال 1383 وقتی شش ساله بود با سریال 101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها‏ جلوی دوربین رفت سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری  بازی کرد. سال 1384 با سریال شبی از شب ها در نقش نازنین شناخته شد و در همین سال با فیلم مادر صدامو میشنوی اولین تجربه سینمایی اش را هم بدست آورد. 

ترلان پروانه

ازدواج ترلان پروانه

شایعه ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی  از همکاری مشترک و زیاد این دو از سال های دور شروع شد که با واکنش تند مادر ترلان نیز هربار مواجه شده است.

ر چند سال اخیر اما رابطه ترلان پروانه با سعید عزت اللهی  (فوتبالیست) برای همگان آشکار شد اما عزت اللهی در نهایت نبود تفاهم را عامل جدایی عنوان کرد.

پس از عزت اللهی انتشار فیلمی لو رفته نشان داد ترلان پروانه  اینبار با فرشاد احمدزاده بازیکن سابق پرسپولیس رابطه عاشقانه و بسیاز نزدیکی دارد.

خانم پروانه در نهایت بدون اشاره به فیلم لو رفته خود و احمدزاده عنوان کرد هیچگونه رابطه ای بین من و این دو ورزشکار نبوده و پدر و مادر پیگیر این حاشیه ها هستند. او می گوید در ارتباط با حاشیه سازان نیز اقدام‌ های موثری داشتند که اگر بخواهم بگویم چه اتفاقاتی رخ داده است چندان جالب نخواهد بود.

ترلان پروانه

تگ های مرتبط

ارسال نظر