طی امشب و فردا (۱۳ و ۱۴ دی‌ماه) در بخش‌های غربی و جنوبی به‌ویژه جنوب غرب گاهی افزایش سرعت وزش باد و بهبود نسبی کیفیت هوا مورد انتظار است.

سایت شماره یک:

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی دو روز آینده در مناطق پرتردد و صنعتی استان در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا و غبار محلی و از شنبه تا ظهر یکشنبه (۱۶ و ۱۷ دی‌ماه) آسمانی نیمه ابری تا ابری، گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی دو روز آینده با استقرار جوی نسبتا پایدار، آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و در مناطق پرتردد و صنعتی در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت و دید در شهرهای صنعتی طی ۲ روز آینده خبر داده است.

از جمعه با نفوذ زبانه‌ای از سامانه بارشی به استان به‌تدریج افزایش ابر به‌ویژه در نواحی شمالی و افزایش سرعت وزش باد به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی پیش‌بینی می‌شود. از شنبه تا ظهر یکشنبه (۱۶ و ۱۷ دی‌ماه) آسمانی نیمه ابری تا ابری، گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید در سطح استان و در بعضی ساعات بارش باران و برف در نواحی شمالی و بارش برف و مه و کولاک در ارتفاعات مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۴ دی‌ماه) صاف در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه ( ۱۵ دی‌ماه) صاف، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد، از بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر