امروز قیمت آپارتمان با متراژهای مختلف در محله سعادت آباد تهران، مشخص شد.

سایت شماره یک:

محله سعادت‌آباد یکی از پرطرفدارترین محله‌های شمال غربی پایتخت محسوب می‌شود. این محله در ارتفاعات شمال شهر تهران واقع شده است و به همین دلیل آب و هوای سعادت‌آباد خنک و تمیز است. امروزه این محله به دلیل آب و هوای مطبوع و مناسب از اقبال عمومی برخوردار است. به طوری که شاهد گسترش ساخت و ساز آپارتمان‌های بلند و مدرن هستیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، اگر قصد سرمایه‌گذاری در این محله را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی ۱۲ ساله با متراژ ۱۲۸ متر و ۳ اتاق خواب را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین واحد آپارتمان دیگری در همین محدوده با متراژ ۱۰۶ متر و ۲ اتاق خواب در حالی که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته است در روز‌های گذشته معادل ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر توانایی پرداخت مبلغی معادل ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را دارید می‌توانید آپارتمانی ۱۷ ساله با زیربنای ۱۸۰ متر و ۳ اتاق خواب را جهت سکونت و یا سرمایه‌گذاری خریداری کنید.

همچنین اگر به خانه‌های نوساز جهت سکونت علاقه دارید، می‌توانید واحد آپارتمانی ۱۵۵ متری با ۳ اتاق خواب را با بودجه‌ای بالغ‌بر ۴۸ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در همین منطقه با متراژ ۵۶ متر و ۱ اتاق خواب در حالی که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته است در روز‌های گذشته معادل ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد آپارتمان دیگری با متراژ ۸۷ متر و ۲ اتاق خواب با سنی حدود ۱۶ سال را می‌توانید با بودجه‌ای بالغ‌بر ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحد آپارتمان ۱۷ ساله دیگری در همین منطقه با متراژ ۱۲۰ متر و ۳ اتاق خواب به سرمایه‌ای معادل ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع آپارتمان در محله سعادت آباد تهران را مشاهده کنید:

قیمت آپارتمان

تگ های مرتبط

ارسال نظر