امیرحسین آرمان عکسی از خود در اینستاگرامش منتشر کرد.

سایت شماره یک:

بیوگرافی امیرحسین آرمان
شروع فعالیت های هنری امیرحسین آرمان
ازدواج امیرحسین آرمان
امیرحسین آرمان بازیگر جوان و شناخته شده کشورمان است. امیرحسین آرمان تا کنون در آثار متعدد سینمایی و تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است. امیرحسین آرمان سابقه همبازی شدن با بازیگران بزرگ و هنرمندان سرشناس را در کارنامه کاری خود دارد. امیرحسین آرمان از معدود بازیگرانی است که سابقه حضور در تلویزیون و سینما‌ و شبکه نمایش خانگی را دارد. امیرحسین آرمان طرفداران بسیاری دارد.

امیرحسین آرمان

بیوگرافی امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان متولد 14 آبان 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی می باشد که زبان انگلیسی می داند و مطالعاتی در روانشناسی داشته و تجربه مدلینگ هم دارد.

چهره‌ای آرام برخلاف صدایش که پر از شور است وجوانی، شور و اشتیاقی که نوید روزهای روشن را می‌دهد، روزهای روشنی که نقش آفرینی‌های همین اولین‌های راهش خبر از موفقیت آینده را می‌دهد. صدایش از پس فاصله به گوش می‌رسد، فاصله‌ای دور از پایتخت، جایی حوالی شهر لاهیجان، همان جایی که برای بازی در فیلم «ساکن خانه چوبی» آخرین کار حسینعلی لیالستانی رفته است.

شروع فعالیت های هنری امیرحسین آرمان

اولین تجربه بازیگری او به‌طور رسمی فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۳ بود. امیرحسین آرمان پس از این تجربه در چندین فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت که از این بین در سینمایی صد سال به این سال‌ها درخشش خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت. پس از آن نیز فعالیتش در سینما با فیلم‌هایی همچون در امتداد شهر، یه حبه قند، نازنین، شیفت شب و … ادامه یافت و سرانجام با حضور در سریال‌های تلویزیونی کیمیا به کارگردانی جواد افشار و پریا کاری از حسین سهیلی‌زاده شناخته شد.

امیرحسین آرمان

ازدواج امیرحسین آرمان

او در این خصوص میگوید: من در زندگی شخصی ام به عشق اعتقاد دارم و عاشق شدم. اما ازدواج رمزی است که هنوز برایم پیش نیامده، خیلی درگیر زمان نیستم و معتقدم اگر در سنی ازدواج کنید که عشق برایتان به وجود آمده خیلی بهتر از آن است.

امیرحسین آرمان

تگ های مرتبط

ارسال نظر