عشق پسر ۱۵ساله به دختر ۱۲ساله باعث شد دراقدامی هولناک روی مادر دختر مورد علاقه‌اش اسید بپاشد. براثر این اسیدپاشی، زن جوان بینایی چشمانش را از دست داد

سایت شماره یک:

عشق پسر ۱۵ساله به دختر ۱۲ساله باعث شد دراقدامی هولناک روی مادر دختر مورد علاقه‌اش اسید بپاشد. براثر این اسیدپاشی، زن جوان بینایی چشمانش را از دست داد.

 هفته گذشته اسیدپاشی در یکی از محله‌های کرج به پلیس گزارش شد. با توجه به حساسیت ماجرا یک تیم از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز در محل اسیدپاشی حاضرشده ودریافتند روی زن۳۰ساله‌ای در نزدیکی خانه‌اش اسید ریخته شده و او با کمک همسایه‌ها به بیمارستان انتقال یافته است.ماموران با تحقیق از اهالی متوجه شدند با شنیدن صدای «سوختم سوختم» زنی به خیابان آمده و با یکی از همسایه‌ها روبه‌رو شدند که صورتش به‌شدت سوخته بود.  تیم جنایی سپس به بیمارستان رفته تا از قربانی اسیدپاشی تحقیق کند که پزشکان اعلام کردند دچار سوختگی شدید شده و در اتاق عمل در حال تلاش برای نجات او هستند. باوجود تلاش پزشکان، زن‌جوان بینایی دوچشم خودرا براثرشدت‌سوختگی ازدست داد. ماموران پس از بهبود نسبی زن ۳۰ساله به تحقیق ازاوپرداختند که اظهار کرد: چند روز قبل متوجه ابراز علاقه پسر نوجوانی به دختر ۱۲ساله‌ام شدم. آدرس آن پسررا پیدا کرده، سراغش رفتم وگفتم باید دخترم را فراموش کند، دیگر سراغش نرود و مزاحم او نشود. حالا هم احتمال می‌دهم آن پسر روی من اسید ریخته است. کارآگاهان با کشف این سرنخ و بررسی دوربین‌های مداربسته دریافتند اسیدپاشی توسط پسر۱۵ساله انجام شده که او را به پلیس آگاهی احضار کردند. پسر نوجوان در تحقیقات به این اسیدپاشی اعتراف کرد و گفت: وقتی‌شاکی مانع ارتباط من ودخترش شد ازاوکینه به دل گرفتم وبا تهیه یک لیتر اسیدسراغش‌رفتم. نمی‌دانستم اسیدپاشی باعث این سوختگی شدید و صدمه به زن جوان می‌شود وگرنه این کار را نمی‌کردم. حالا هم از کار خود پشیمانم. 

تگ های مرتبط

ارسال نظر