سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی خبر داد.

سایت شماره یک:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش هایی از منطقه با موشک‌های بالستیک خبر داد.

اطلاعیه شماره ۱

متن اطلاعیه شماره 1 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی می‌رساند با توکل به خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر (عج ) در پاسخ به جنایات اخیر تروریستی دشمنان ایران اسلامی مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش‌هایی از منطقه در نیمه شب امشب با موشک‌های بالستیک سپاه مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد.

انفجار بزرگ در پایگاه الحریر آمریکایی‌ها پس از اصابت موشک‌های سپاه پاسداران

اطلاعیه شماره ۲

در پی عملیات موشکی ساعتی پیش علیه مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک های تروریستی ضد ایرانی در بخش هایی از منطقه، اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

" أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ"

ملت عزیز و شریف ایران اسلامی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات اخیر گروهک های تروریستی ، در به شهادت رساندن مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان و راسک؛ محل های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات های تروریستی اخیر ؛ به ویژه داعش، در سرزمین های اشغالی سوریه را شناسایی و آنها را با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم نمود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ملت بزرگ ایران اطمینان می دهد ، گروهک های تروریستی بدخواه ملت ایران هرکجا که باشند را خواهد یافت و آنها را به سزای اعمال ننگین شان خواهد رساند.

سایر اهداف منهدم شده اعلام خواهد شد.

" وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ"

شلیک موشک‌ها به سمت فرودگاه بین المللی در اربیل عراق

اطلاعیه شماره ۳

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۳ خود از موشک باران و انهدام مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی ( موساد) در اقلیم کردستان عراق خبر داد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

" إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ"

ملت عزیز و شریف ایران اسلامی- امت بزرگ اسلام

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به شرارت های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت، با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مقرها و تحرکات این رژیم در منطقه، با شلیک موشک های بالستیک، یکی از مقرهای اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی ( موساد) در اقلیم کردستان عراق را مورد هدف قرار داده و آن را منهدم نمود.

این مقر مرکز توسعه عملیات جاسوسی و طراحی اقدامات تروریستی در منطقه و خصوصا کشور عزیزمان بوده است.

به ملت عزیزمان اطمینان می دهیم عملیات های تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا گرفتن انتقام آخرین قطره های خون شهیدان ادامه خواهد یافت.

" وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ"

تصاویر جدید از شلیک موشک‌های سپاه به سمت اهدافی در عراق

منابع محلی در ادلب: موشکهای ایران به مواضع تروریستهای تحریرالشام و الترکستانی اصابت کرد

منابع محلی در  ادلب که در اشغال گروههای تروریستی تکفیری قرار دارد اذعان کردند که این موشکها به مقرها و مواضع گروه تروریستی موسوم به هیئت تحریرالشام (جبهه النصره) و گروه تروریستی موسوم به حزب ترکستانی در منطقه جبل السماق و اطراف شهرک حارم و  دیگر مناطق ادلب اصابت کرده است.

این منابع گفته اند که پایگاههای آموزش و مقرهای پشتیبانی لجستیکی و یک مرکز پزشکی تروریستهای حزب اسلامی ترکستانی هدف قرار گرفته است.

در این منطقه تروریستهای مسلح گروه موسوم به داعش خراسان آموزش می بینند و از آنجا از طرف عوامل آمریکایی به افغانستان و مرزهای ایران برای ضربه وارد کردن به داخل ایران ، به این مناطق منتقل می شوند، موشکهای به کار گرفته شده است .

 

موشکهای بالستیک با  دقت بسیار بالا بوده و به اهداف خود اصابت کرده و مقرهای اصلی (گروه تروریستی) حزب الترکستانی را منهدم کرده است.

اهداف مختلفی در اقلیم کردستان عراق هدف قرار گرفت‌

یک منبع آگاه گفت: بر اساس سرنخ‌های کشف شده در جریان جنایات تروریستی راسک و کرمان و با همکاری جامعه اطلاعاتی کشور به ویژه نیروی قدس سپاه، تعدادی از مراکز تجمع اصلی فرماندهان و مسئولان گروهک‌های تروریستی بویژه داعش در خاک سوریه شناسایی شد.

همچنین اهداف مختلفی در اقلیم شمال عراق نیز بعنوان مراکز طراحی توطئه و اقدامات مخرب علیه ملت ایران شناسایی شده بود که یکی از آنها، مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستی در این اقلیم بود.

وی ادامه داد: نیروی هوافضای سپاه با استفاده از موشک‌های بالستیک بومی، از چند نقطه مختلف در غرب و جنوب غرب کشور اقدام به اجرای ضربات موشکی علیه این اهداف و مراکز ایجاد شرارت کرد که اهداف مد نظر در این عملیات کاملا محقق شد.

حجم خسارات و تلفات وارد آمده به پیکره دشمن در این عملیات تاکنون قابل توجه ارزیابی شده و منتظر ارزیابی‌های بعدی است.

آیا سپاه بلندی های جولان را موشک باران کرده است؟

در اطلاعیه سپاه درباره موشک باران نقاطی از منطقه آمده است که "سرزمین های اشغالی سوریه" مورد حملات موشکی قرار گرفته است.

فارس پلاس، متعلق به خبرگزاری فارس با اشاره به این بخش از اطلاعیه سپاه، این تصویر را منتشر کرده و بدون توضیح بیشتری نوشته است: "سرزمین های اشغالی سوریه، جولان".

گفتنی است بلندی های جولان که بخشی از سرزمین سوریه است، هم اکنون در اشغال رژیم اسرائیل قرار دارد.

تا لحظه انتشار این خبر، منابع رسمی توضیحی درباره این که آیا واقعاً "جولان که در اشغال اسراییل است مورد هدف قرار گرفته" یا "مناطقی از سوریه که تحت سیطره تروریست ها قرار دارد" منتشر نشده است. هر چند که می توان تصویر منتشره را هشداری به تل آویو نیز تلقی کرد.

برخی گزارش ها حاکی از حملات موشکی به مواضع تروریست ها در استان ادلب و منطقه تلتیتاست.

اصابت یکی از موشک های بالستیک سپاه به مقر تروریست ها در منطقه تلتیتا سوریه

انهدام مقر اصلی گروه تروریستی «حزب ترکستان» در سوریه

المیادین به‌نقل از منابع محلی در ادلب گزارش داد که حملات ایران با موشک‌های بالستیک بسیار دقیق انجام شد و بر اثر آن مقر اصلی گروه تروریستی «حزب ترکستان» منهدم شد.

این منابع به المیادین گفتند که اردوگاه‌های آموزشی، ستاد پشتیبانی لجستیکی و یک تأسیسات درمانی متعلق به تروریست‌های ترکستانی نیز در این حملات هدف قرار گرفتند.

عبور موشک های ایرانی از آسمان بصره در جنوب عراق به مقصد سوریه

.رسانه قابل بارگیری نیست. ممکن است مشکلی در شبکه یا سرور رخ داده باشد یا فرمت رسانه در دستگاه شما پشتیبانی نشود

منبع: خبر فوری

تگ های مرتبط

ارسال نظر