با توجه به اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، یارانه دی‌ماه 1402 در روز بیستم ماه جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است. با این حال، گزارشات مردمی نشان می‌دهد که برخی از سرپرستان خانوار اظهار می‌کنند یارانه 300 یا 400 هزار تومانی به حساب آن‌ها واریز نشده است.

سایت شماره یک:

طرح کالابرگ تفاوت‌هایی با کوپن دهه شصت دارد و بیشتر شبیه به پرداخت کمک هزینه نقدی برای خرید کالاهای اساسی است.بحث کوپن یا کالابرگ از تابستان سال ۱۳۹۷ و با افزایش چشمگیر قیمت کالاهای اساسی مطرح شد.بر این اساس قرار اسـت همان کارت ‌بانکی کـه افراد با آن یارانه می گیرند بـه کالابرگ تبدیل شود تا مردم با استفاده از آن از فروشگاه‌ها سهمیه کالا‌های اساسی ‌خودرا دریافت کنند‎ ‎.بر اساس گمانه زنی ها کالابرگ هر چند ماه یکبار شارژ می شود.در ادامه به آخرین اخبار از کالابرگ می پردازیم.

در چند روز گذشته، افراد از دو گروه مختلف، یکی که عدم واریز یارانه را گزارش می‌کند و دیگری که به اخلال در بحث یارانه اشاره دارد، اظهارنظر کرده‌اند. مخاطبان از عدم تغییر وضعیت سابق خود در سامانه https://my.gov.ir اطلاع دارند و ادعا می‌کنند که مشمولیت وضعیت آن‌ها در بحث یارانه نقدی تداوم دارد.

تاکنون، مخاطبان از دو گروه مختلف درخصوص وضعیت یارانه خود گزارش داده‌اند؛ یک گروه از عدم واریز یارانه خود اطلاع دارند و دیگر گروه به صورت مستقیم از عدم واریز یارانه در دی‌ماه گزارش داده‌اند. باید توجه داشت که سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اطلاعیه‌ای در خصوص واریز یارانه به برخی افراد با تاخیر به دلیل مشکلات فنی برخی بانک‌ها منتشر کرده است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر