در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های اکباتان تهران خواهیم‌ پرداخت.​

سایت شماره یک:

نادیا سیه‌کار؛ شهرک اکباتان از جمله شهرک هایی است که به دلیل داشتن معماری خاص ، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته و از طرفی به دلیل دارا بودن مکان های رفاهی در داخل خود شهرک باعث شده است تا از خیلی جهات زندگی را برای افراد ساکن در آن راحت تر کرده است . این شهرک به دلیل دارا بودن از یک موقعیت خاص جغرافیایی به بخش های مختلف شهر دسترسی دارد .

اگر قصد سرمایه‌گذاری در این شهرک را دارید، میتوانید واحدی ۱۴۷ متری را با سنی حدود ۳۰ سال و ۳ اتاق خواب را با سرمایه ۱۴ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در شهرک اکباتان تهران با متراژ ۱۸۶ متر و ۳ اتاق خواب درحالی که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد در روز های گذشته معادل ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.​

اگر به دنبال واحد آپارتمانی کوچک‌تر در شهرک اکباتان میگردین میتوانید واحدی ۶۸ متری با سنی معادل ۳۰ سال و ۱ اتاق خواب را به قیمت ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان ۲۱ ساله‌ای در محدوده شهرک اکباتان تهران با زیربنای ۱۴۷ متر و ۳ اتاق خواب در روز های گذشنه با قیمتی بالغ‌بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.​

واحد آپارتمان نوسازی در محدوده اکباتان با متراژ ۱۰۹ متر و ۲ اتاق خواب در روز های گذشنه با قیمتی معادل ۱۳ میلیارد تومان معامله شده است.

آپارتمان ۳۰ ساله دیگری در همین محدوده با متراژ ۱۵۰ متر و ۳ اتاق خواب در روز های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در بنگاه‌های کشور معامله شده است.​

همچنین برای خرید واحد آپارتمانی ۱۷۵ متری در محدوده شهرک‌اکباتان با ۳ اتاق خواب و سنی حدود ۳۰ سال به بودجه‌ای معادل ۱۳ میلیارد تومان احتیاج دارید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر