مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، گفت: حداقل بین یک‌‌‌هزار تا یک‌‌‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن را تا پایان امسال تحویل خواهیم داد.

سایت شماره یک:

مسول شهر جدید پرند، باقی‌‌‌مانده «مسکن‌‌‌مهر» و شرط افتتاح «مسکن‌‌‌ملی» را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌‌‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند اعلام کرد: ‌‌ از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۱‌ هزار و ۸۹۶ واحد مسکونی در شهر جدید پرند بهره‌‌‌برداری شد که از این میزان، حدود ۱۱‌ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر و ۴۹۶ واحد نهضت ملی مسکن است.

آرش صیادی افزود: از ابتدای اجرای طرح مسکن ملی مربوط به دولت فعلی تاکنون، قرارداد ساخت ۳۰‌ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب این طرح منعقد شده که در حدود ۱۵‌ هزار واحد مسکونی در مرحله پایان فونداسیون است و چنانچه تامین خدمات زیربنایی به‌ویژه آب و فاضلاب انجام شود، حداقل بین یک‌‌‌هزار تا یک‌‌‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن را تا پایان امسال تحویل خواهیم داد.

او درباره باقی‌‌‌مانده‌‌‌های طرح مسکن مهر در پرند نیز تصریح کرد: ‌‌ باقی‌مانده مسکن مهر پرند، یک‌هزار و ۳۶۹ واحد است که این تعداد پروژه‌‌‌ها از جمله پروژه‌‌‌هایی هستند که عمدتا تعاونی‌‌‌ساز و دارای مشکلات حقوقی هستند. بخشی از آن‌ها مشکلات حقوقی‌‌‌شان برطرف شده و در برنامه است تا پایان امسال حدود ۳۰۰ واحد از این میزان واحد باقی‌مانده، تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر