مدیران خودرو چهار محصول خود را به صورت اقساطی به مشتریان واگذار می کند.

سایت شماره یک:

آریزو ۶ پرو اکسلنت، تیگو ۷ پرو پریمیوم، FX پریمیوم و تیگو ۸ پرومکس IE چهار خودرویی است که مدیران خودرویی ها قصد دارند به صورت قسطی به متقاضیان واگذار کنند. نکته قابل توجه این است که خودروهای واگذار شده با مدل ۱۴۰۳ برای متقاضیان فاکتور خواهد شد.​

براساس لیست قیمتی مدیران خودرو، آریزو ۶ پرو  اکسلنت با قیمتی حدود یک میلیارد و ۲۴۲ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پریمیوم با قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون، FX پریمیوم با قیمتی حول و حوش یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان و تیگو ۸ پرومکس IE نیز با قیمت حدود دو میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد.

مدیران سامانه یکپارچه فروش خودرو بالاخره درهای سامانه را به روی جانبازان باز کردند.

مدیران خودرو به متقاضیانی که قصد دارند از این فرصت خرید قسطی استفاده کنند اعلام کرده با حداقل ۶۰ درصد قیمت نقدی خودرو ( قیمت های ذکر شده در لیست قیمتی این خودروساز) را به عنوان پیش پرداخت به حساب مدیران خودرو واریز کنند.

باقی مانده قیمت خودرو نیز از سوی متقاضیان در بازه زمانی ۱۲ ماهه تا ۶۰ ماهه (با توجه به برنامه ریزی مالی خریدار) باید پرداخت شود. سود تسهیلات در نظر گرفته شده برای تمامی خودرو و تمامی بازه های زمانی باز پرداخت تسهیلات ۲۳ درصد خواهد بود.

مدیران خودرویی ها رنگ هایی قابل انتخاب هر خودرو را نیز به تفکیک در اطلاعیه خود مشخص کرده اند.

آریزو ۶ پرو اکسلنت با رنگ های سفید و مشکی در این طرح فروش قسطی حاضر است.

تیگو ۷ پرو پریمیوم و تیگو ۸ پرومکس IE نیز با سه رنگ سفید، مشکی صدفی و نوک مدادی در تیررس انتخاب خریداران قرار دارد.

همچنین سه رنگ سفید اسپرت، مشکی و نوک مدادی نیز برای FX پریمیوم در نظر گدعته سده است.

این خودروساز خصوصی قول داده خودروها را در بازه زمانی ۹۰ روزه کاری به مشتریان تحویل دهد.

اگر متقاضیان بعد از واریز پیش پرداخت به هر دلیل تا قبل ار تحویل گرفتن خودرو از خرید خود پشیمان شوند مدیران خودرویی ها سود ۱۲ درصدی سالیانه را محاسبه کرده و به علاوه اصل مبلغ پیش پرداخت به حساب خریداران عودت می دهند.

واگذاری خودرو به صورت قسطی در شرایطی در دستورکار مدیران خودرویی ها قرار گرفته که بازار خودرو از ابتدای زمستان ۱۴۰۲ نوسانی بوده و نمودار قیمتی خودروها در بیشتر روزهایی آخرین فصل سال صعودی بوده است.

منبع: اقتصادنیوز

تگ های مرتبط

ارسال نظر