جواد نکونام نسبت به خریدهای پر سر و صدای پرسپولیس و تراکتور واکنش نشان داد.

سایت شماره یک:

جواد نکونام نسبت به خریدهای پر سر و صدای پرسپولیس و تراکتور واکنش نشان داد.

عدم جذب بازیکن جدید در بازار نقل و انتقالات، صدای نکونام را در آورد و سرمربی استقلال که در تمام روزهای گذشته ترجیح داده بود در قبال انفعال آبی‌ها در مرکاتوی زمستانی سکوت کند، بالاخره لب به سخن گشود و صحبت‌های تندی را علیه مدیریت باشگاه به زبان آورد.

نکونام که در بخش اعظم صحبت‌هایش به عدم جذب بازیکن اشاره کرده و از این موضوع حسابی شاکی بود، نیش و کنایه‌ای به دو خرید مهم پرسپولیس و تراکتور زد و این سوال را مطرح کرد که چرا رقبا می‌توانند چنین خریدهایی را انجام دهند ولی استقلال در این امر عاجز است.

سرمربی استقلال گفت: نیم فصل اول و در بازیکن گرفتن که دیدید چه اتفاقی افتاد. همه چیز به نیم فصل دوم موکول شد. تکرار می‌کنم، روی آن لیست لقب کهکشانی‌ها گذاشتند، ولی تیم‌های دیگر می‌روند بازیکن تیم ملی قطر و آقای گل لیگ MLS آمریکا را می‌گیرند، می‌روند بهترین بازیکنان را جذب می‌کنند، ولی برای ما می‌شود کهکشانی و هیچ‌کدام را هم نمی‌گیریم و حتی مذاکره هم نمی‌کنیم!

سرمربی استقلال در ادامه اظهاراتش گفت: وقتی نیم فصل اول برای من بازیکن نگرفتید، تیم‌های حریف همه دارند بازیکن می‌گیرند. چطور تیم‌های دیگر می‌توانند بازیکنان یک میلیون دلاری و هشتصد هزار دلاری بگیرند؟ ما که نیم فصل اول بازیکن نگرفتیم، چطور الآن هم نمی‌توانیم بازیکن بگیریم؟

او در پایان گفت: لیست دوم را هم که می‌دهیم می‌گویند بازیکنان قرارداد دارند. پس چه کار کنیم؟ نیم فصل اول می‌گرفتید که ما دچار این مشکل نشویم. ما الان بازیکن از دست دادیم و بازیکن می‌خواهیم. استقلال هم باشگاه بزرگی است و بازیکن تاپ و تراز اول می‌خواهد. استقلال تیم معمولی نیست و خواهشاً استقلال را کوچک نکنید. باشگاه بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد. بازیکنی که کیفیت خودش را نشان دهد و هوادار لذت ببرد. سال 91 و 92 که من اینجا بازی می‌کردم، بروید ببینید چه بازیکنانی را استقلال قرارداد بست؟

تگ های مرتبط

ارسال نظر